loading...

پیشواز من

,    ,    کد پیشواز غلامیاری برای همراه اول,    کد پیشواز همراه اول محمد امین غلامیاری ظالم,    کد آهنگ پیشواز همراه اول گل همیشه نازم, 

♥حسـ ــین♥ بازدید : 1307 شنبه 21 دی 1398


,   
,    کد پیشواز غلامیاری برای همراه اول
,    کد پیشواز همراه اول محمد امین غلامیاری ظالم
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول گل همیشه نازم
,    کد اهنگ پیشواز ظالم غلامیاری همراه اول
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول ظالم
,    کد پیشواز همراه اول کردی
,    آهنگ پیشواز همراه اول با صدای هایده
,    کد اهنگ پیشواز امین غلامیاری ایرانسل
,    آهنگ پیشواز همراه اول هایده
,    Kod pishvaz gholam

 

هر کس به طریقی دل ما می شکند
بیگانه جدا دوست جدا می شکند
بیگانه جدا دوست جدا می شکند

بیگانه اگر می شکند حرفی نیست
از دوست بپرسید
از دوست بپرسید چرا می شکند
گل همیشه نازم نبودی چاره سازم
نکردی مهربونی به قلب پر نیازم
گل همیشه نازم نبودی چاره سازم
نکردی مهربونی به قلب پر نیازم
آخه این اسمش وفا نیست
راه و رسم عاشقا نیست
وقتی که دلم گرفته
دل شکستن که روا نیست
دل شکستن که روا نیست
تویی که بر سر من عشقتو منت میذاری
پس چرا سوختنمو به پای عادت میذاری
تو چرا با همه مهری که میگی به من داری
رنجی که به من میدی پای محبت میذاری
آخه این اسمش وفا نیست
راه و رسم عاشقا نیست
وقتی که دلم گرفته
دل شکستن که روا نیست
دل شکستن که روا نیست
هر شب ز دعا رو به خدا سوی نمازم
شاید که خدا بگیره دست پر نیازم
هر شب ز دعا رو به خدا سوی نمازم
شاید که خدا بگیره دست پر نیازم
محتاج محبتم خدایا مددی کن
شاید که دعا بتونه باشه چاره سازم
شاید که دعا بتونه باشه چاره سازم
آخه این اسمش وفا نیست
راه و رسم عاشقا نیست
وقتی که دلم گرفته
دل سوزوندن که روا نیست
دل شکستن که روا نیست

آخه این اسمش وفا نیست
راه و رسم عاشقا نیست
وقتی که دلم گرفته
دل سوزوندن که روا نیست
دل شکستن که روا نیست
آخه این اسمش وفا نیست
راه و رسم عاشقا نیست
وقتی که دلم گرفته
دل شکستن که روا نیست
دل شکستن که روا نیست

 

https://www.cloob.com/u/googoooo/114943692

 

 

IIIIIIIIIIIIIIIIIII ….PishvazMan….IIIIIIIIIIIIIIIIIII

ـIIIIIـ.ـــــــــ,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل گل همیشه نازمــــــــ.ـIIIIIـ

++درخواستی کاربران – پخش بزودی - هنوز منتشر نشده / جهت اطلاع رسانی++

ـ=ـــــ,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل گل همیشه نازمــــــ=ـ

 







برچسب ها کد پیشواز غلامیاری برای همراه اول کد پیشواز همراه اول محمد امین غلامیاری ظالم کد آهنگ پیشواز همراه اول گل همیشه نازم کد اهنگ پیشواز ظالم غلامیاری همراه اول کد آهنگ پیشواز همراه اول ظالم کد پیشواز همراه اول کردی آهنگ پیشواز همراه اول با صدای هایده کد اهنگ پیشواز امین غلامیاری ایرانسل آهنگ پیشواز همراه اول هایده Kod pishvaz gholam
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو