loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز ایرانسل رضا صادقی با نام عاشقی یک طرفه,کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل رضا صادقی با نام عاشقی یک طرفه,کد آهنگ پیشواز ایرانسل رضا صادقی با نام عاشقی یک طرفه جدید,کد آهنگ پیشواز,کد پیشواز ایر

♥حسـ ــین♥ بازدید : 203 جمعه 20 اردیبهشت 1398

کد آهنگ پیشواز ایرانسل رضا صادقی با نام عاشقی یک طرفه,کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل رضا صادقی با نام عاشقی یک طرفه,کد آهنگ پیشواز ایرانسل رضا صادقی با نام عاشقی یک طرفه جدید,کد آهنگ پیشواز,کد پیشواز ایرانسل رضا صادقی با نام عاشقی یک طرفه,کد آهنگ ایرانسل رضا صادقی با نام عاشقی یک طرفه,ایرانسل رضا صادقی با نام عاشقی یک طرفه,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگهای پیشواز ایرانسل رضا صادقی با نام عاشقی یک طرفه,کد آهنگ پیشواز جدید,سایت پیشواز من,

 

https://naslemusic.com/

تو زخم یه تکراری یه عاشق بیماری میگفتی نترس دیگه تا منو داری
یه خوابی تو بیداری یه حس خودآزاری رفیقی و نارفیق مثل سیگاری
من این دل وابستم که رفتی و نشکستم ولی رو خودم همه درا رو بستم
ندادی از دستم نباشی بازم هستم گلایه ندارم من فقط خستم
عاشقی یه نفره یعنی خوابت نمیبره

هنوز منتشر نشده - پس از انتشار در سایت قرار میگیرد

کد آهنگ پیشواز ایرانسل رضا صادقی با نام عاشقی یک طرفه







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل رضا صادقی با نام عاشقی یک طرفه کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل رضا صادقی با نام عاشقی یک طرفه کد آهنگ پیشواز ایرانسل رضا صادقی با نام عاشقی یک طرفه جدید کد آهنگ پیشواز کد پیشواز ایرانسل رضا صادقی با نام عاشقی یک طرفه کد آهنگ ایرانسل رضا صادقی با نام عاشقی یک طرفه ایرانسل رضا صادقی با نام عاشقی یک طرفه سایت آهنگ پیشواز کد آهنگهای پیشواز ایرانسل رضا صادقی با نام عاشقی یک طرفه کد آهنگ پیشواز جدید سایت پیشواز من
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو