loading...

پیشواز من

کد پیشواز  به سوی تو به شوق روی تو,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز  به سوی تو به شوق روی تو جدید, به سوی تو به شوق روی تو,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ پیشواز جدید  به سوی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 467 شنبه 01 دی 1397

کد پیشواز  به سوی تو به شوق روی تو,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز  به سوی تو به شوق روی تو جدید, به سوی تو به شوق روی تو,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ پیشواز جدید  به سوی تو به شوق روی تو,کد آهنگهای پیشواز  به سوی تو به شوق روی تو,کد آهنگ پیشواز  به سوی تو به شوق روی تو,کد آهنگ  به سوی تو به شوق روی تو,

کد پیشواز انتظار همراه اول علی زند وکیلی به سوی تو

۷۹۶۵۲ / به سوی تو ۱ / علی زند وکیلی

۷۹۶۵۳ / به سوی تو ۲ / علی زند وکیلی

۷۹۶۵۴ / به سوی تو ۳ / علی زند وکیلی

بخشی از متن همین ترانه به سوی تو علی زند وکیلی :

به سوی تو
به شوق روی تو
به طرف کوی تو
سپیده دم آیم
مگر تورا جویم بگو کجایی
نشانِ تو
گه از زمین گاهی ز آسمان جویم
ببین چه بی پروا رهِ تو می پویم بگو کجایی
کی رود رُخِ ماهت از نظرم نظرم
به غیر نامت کی نام دگر ببرم
اگر تورا جویم حدیث دل گویم بگو کجایی
به دست تو دادم دل پریشانم
دگر چه خواهی
آه فتاده ام از پا بگو که از جانم
دگر چه خواهی
یک دم از خیال من
نمیروی ای غزال من
دگر چه پرسی ز حال من
تا هستم من
اسیر کوی توام
به آرزوی توام
اگر تورا جویم حدیث دل گویم……..بگو کجایی
به دست تو دادم دل پریشانم
دگر چه خواهی
فتاده ام از پا بگو که از جانم
دگر چه خواهی
https://nava.ir/







برچسب ها کد پیشواز به سوی تو به شوق روی تو سایت آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز به سوی تو به شوق روی تو جدید به سوی تو به شوق روی تو کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز جدید کد آهنگ پیشواز جدید به سوی تو به شوق روی تو کد آهنگهای پیشواز به سوی تو به شوق روی تو کد آهنگ پیشواز به سوی تو به شوق روی تو کد آهنگ به سوی تو به شوق روی تو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو