loading...

پیشواز من

,    ,    کد اهنگ پیشواز از عماد,    کد پیشواز همراه اول عماد,    کد پیشواز همراه اول عماد چه پسری,    کد پیشواز همراه اول عم

♥حسـ ــین♥ بازدید : 1155 پنجشنبه 10 بهمن 1398


,   
,    کد اهنگ پیشواز از عماد
,    کد پیشواز همراه اول عماد
,    کد پیشواز همراه اول عماد چه پسری
,    کد پیشواز همراه اول عماد حامدی
,    کد پیشواز همراه اول عماد دختر
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول عماد طالب زاده علاقه
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول پدر از عماد
,    اهنگ پیشواز عماد دختر
,    کد پیشواز همراه اول عماد طالب زاده کجایی
,    kod pishvaz emad
,   

 

 

قشنگ ترین هدیه دنیارو بهم داده خدا

سخته یه لحظه هم برام بخوام ازش بشم جدا

وای که چه ناز و دلبری میکنه با طرزه نگاش

کافیه لب تر منه میریزم همه دنیا رو به پاش

ای وای وای وای چه پسری

وای عجب تاج سری

ای جون چه قد و بالایی

از همه دنیا سری

قربونه قده و بالات

من فدای خنده هات

تو فقط بخند عزیزم

عمر و جونه من برات

هی داره دل میبره با طرزه نگاش

با حسه تو چشاش

قربونه خنده هاش

آتیشم میزنه وقتی اسممو میگه یواش

الهی بشم فداش

جونمم میدم براش

♫♫♫

نقطه ضعفه منو میدونه و زل میزنه تو چشمام

قلبم از کار میافته انگار اون بالا رو ابرام

برقه تو چشاش چه نازه یجورایی بی نظیره

دلم من تا دنیا دنیاس پایه خنده هاش اسیره

ای وای وای وای چه پسری

وای عجب تاج سری

ای جون چه قد و بالایی

از همه دنیا سری

قربونه قده و بالات

من فدای خنده هات

تو فقط بخند عزیزم

عمر و جونه من برات

هی داره دل میبره با طرزه نگاش

با حسه تو چشاش

قربونه خنده هاش

آتیشم میزنه وقتی اسممو میگه یواش

الهی بشم فداش

جونمم میدم براش

 

بزودی







برچسب ها کد اهنگ پیشواز از عماد کد پیشواز همراه اول عماد کد پیشواز همراه اول عماد چه پسری کد پیشواز همراه اول عماد حامدی کد پیشواز همراه اول عماد دختر کد آهنگ پیشواز همراه اول عماد طالب زاده علاقه کد آهنگ پیشواز همراه اول پدر از عماد اهنگ پیشواز عماد دختر کد پیشواز همراه اول عماد طالب زاده کجایی kod pishvaz emad
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو