loading...

پیشواز من

کد آوای انتظار پیشواز همراه اول به دادم برس محمدرضا گلزارKod avaye entezar hamrah aval Mohammadreza Golzar Be Dadam Beresکد آوای انتظار پیشواز همراه اول به دادم برس محمدرضا گلزارمتن اهنگ آهنگ به دادم

♥حسـ ــین♥ بازدید : 389 پنجشنبه 23 بهمن 1399


کد آوای انتظار پیشواز همراه اول به دادم برس محمدرضا گلزار

Kod avaye entezar hamrah aval Mohammadreza Golzar Be Dadam Beres

کد آوای انتظار پیشواز همراه اول به دادم برس محمدرضا گلزار

متن اهنگ آهنگ به دادم برس محمدرضا گلزار

تند رفتی من ازت جا موندم
دنیا با من نساخت از همون موقع بچه که بودم

بهترینم آخر باهام رو به رو شد
واسه من دنیا همون موقع که تو رفتی تموم شد

بعد از تو هر کی باز بیاد پر نمیکنه جای خالیتو
من صبح تا شب دنبالتم چجوری چرا انقد بی خیالی تو

به دادم برس دستامو بگیر من قلاب نیستم و ماهی تو
به خاطر روزای خوبمون بیا بذار جلو پام یه راهی تو

بعد از تو هر کی باز بیاد پر نمیکنه جای خالیتو
من صبح تا شب دنبالتم چجوری چرا انقد بی خیالی تو

به دادم برس دستامو بگیر من قلاب نیستم و ماهی تو
به خاطر روزای خوبمون بیا بذار جلو پام یه راهی تو

تکست آهنگ به دادم برس محمدرضا گلزار

بعد از تو هر کی باز بیاد پر نمیکنه جای خالیتو
من صبح تا شب دنبالتم چجوری چرا انقد بی خیالی تو

به دادم برس دستامو بگیر من قلاب نیستم و ماهی تو
به خاطر روزای خوبمون بیا بذار جلو پام یه راهی تو

بعد از تو هر کی باز بیاد پر نمیکنه جای خالیتو
من صبح تا شب دنبالتم چجوری چرا انقد بی خیالی تو

به دادم برس دستامو بگیر من قلاب نیستم و ماهی تو
به خاطر روزای خوبمون بیا بذار جلو پام یه راهی تو







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو