loading...

پیشواز من

یه یاری دارم اسمش شیرینه / همیه حرفاش به دل میشینه یه یاری دارم هیشکی نداره / قشنگی هاشو دنیا نداره شیرین شیرین عمرم  / شیرین شیرین جونم شیرین شیرین هربار من دیدمت مردم شیرین شیرین عمرم  / ش

♥حسـ ــین♥ بازدید : 65 شنبه 03 خرداد 1399

یه یاری دارم اسمش شیرینه / همیه حرفاش به دل میشینه
یه یاری دارم هیشکی نداره / قشنگی هاشو دنیا نداره
شیرین شیرین عمرم  / شیرین شیرین جونم
شیرین شیرین هربار من دیدمت مردم
شیرین شیرین عمرم  / شیرین شیرین جونم
شیرین شیرین هربار من دیدمت مردم
نازکن موهاتو بازکن / تو آسمون قلبم حالا پرواز کن
نازکن موهاتو بازکن / تو آسمون قلبم حالا پرواز کن

حالا پرواز کن / شیرین شیرین عمرم

متن آهنگ شیرین از حامد پهلان

Hamed Pahlan – Shirin – lyrics

 

 

کد آهنگ پیشواز همراه اول حامد پهلان شیرین

88084   شیرین     حامد پهلان

 

شیرین شیرین جونم / شیرین شیرین هربار من دیدمت مردم
شیرین شیرین عمرم / شیرین شیرین جونم / شیرین شیرین هربار من دیدمت مردم
یه یاری دارم اسمش شیرینه / همیه حرفاش به دل میشینه
یه یاری دارم هیشکی نداره / قشنگی هاشو دنیا نداره
شیرین شیرین عمرم ، شیرین شیرین جونم / شیرین شیرین هربار من دیدمت مردم
شیرین شیرین عمرم ، شیرین شیرین جونم / شیرین شیرین هربار من دیدمت مردم
نازکن موهاتو بازکن / تو آسمون قلبم حالا پرواز کن
نازکن موهاتو بازکن / تو آسمون قلبم حالا پرواز کن / حالا پرواز کن

 

 







برچسب ها کد آوای انتظار حامد پهلان شیرین کد پیشواز ایرانسل کد پیشواز همراه اول کد پیشواز کد آهنگ پیشواز حامد پهلان شیرین کد آهنگ پیشواز حامد پهلان شیرین همراه اول کد آهنگ پیشواز رایتل حامد پهلان شیرین کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز حامد پهلان شیرین ایرانسل کد آوای انتظار حامد پهلان شیرین پخش انلاین کد آهنگ پیشواز همراه اول حامد پهلان شیرین کد پیشواز حامد پهلان شیرین کد آهنگ پیشواز ایرانسل کد آهنگ پیشواز همراه اول kod ahang pishvaz کد آهنگ پیشواز حامد پهلان شیرین برای رایتل پخش انلاین کد آهنگ پیشواز حامد پهلان شیرین رایتل کد آهنگ پیشواز حامد پهلان شیرین پخش انلاین کد آهنگ پیشواز ایرانسل حامد پهلان شیرین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو