loading...

پیشواز من

کد آوای انتظار همراه اول دیوانگی راغبKod Avaye Entezar Ragheb Divanegiکد آوای انتظار همراه اول دیوانگی راغباهنگ آهنگ دیوانگی راغبمحکوم به دیوانگی ام میدانیمجنون شده را تو از چه میترسانیکم رخ بنما وسوس

♥حسـ ــین♥ بازدید : 159 دوشنبه 02 فروردین 1400




کد آوای انتظار همراه اول دیوانگی راغب

Kod Avaye Entezar Ragheb Divanegi

کد آوای انتظار همراه اول دیوانگی راغب

اهنگ آهنگ دیوانگی راغب

محکوم به دیوانگی ام میدانی
مجنون شده را تو از چه میترسانی

کم رخ بنما وسوسه انگیز ترین
یک بار بگو پای دلت میمانی
یک بار بگو پای دلت میمانی

من مست و خراب تو باده ی ناب
بر شانه ی من آسوده بخواب

من مست و خراب تو باده ی ناب
بر شانه ی من آسوده بخواب

من مست مست مست مست مست توام جانا
بردی ای آن تو اندوه دل مارا

من مست مست مست مست مست توام جانا
بردی ای آن تو اندوه دل مارا

متن آهنگ دیوانگی راغب

محکوم به دیوانگی ام جانانم
با عشق تو میدهی سر و سامانم

صد جرعه از عشقت که مرا باکی نیست
آن روز که در بند توام دیوانم
آن روز که در بند توام دیوانم

من مست و خراب تو باده ی ناب
بر شانه ی من آسوده بخواب

من مست و خراب تو باده ی ناب
بر شانه ی من آسوده بخواب

من مست مست مست مست مست توام جانا
بردی ای آن تو اندوه دل مارا

من مست مست مست مست مست توام جانا
بردی ای آن تو اندوه دل مارا








اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو