loading...

پیشواز من

X کد آهنگ پیشواز X کد آوای انتظار روز برفی مرتضی پاشایی پخش انلاین X کد آهنگ پیشواز روز برفی مرتضی پاشایی جدید X کد آهنگ پیشواز روز برفی مرتضی پاشایی همراه اول X کد پیشواز X&n

♥حسـ ــین♥ بازدید : 153 یکشنبه 27 بهمن 1398
X کد آهنگ پیشواز X کد آوای انتظار روز برفی مرتضی پاشایی پخش انلاین X کد آهنگ پیشواز روز برفی مرتضی پاشایی جدید X کد آهنگ پیشواز روز برفی مرتضی پاشایی همراه اول X کد پیشواز X کد پیشواز جدید - روز برفی مرتضی پاشایی X کد پیشواز همراه اول X کد آهنگ پیشواز روز برفی مرتضی پاشایی ایرانسل X کد آهنگ پیشواز ایرانسل روز برفی مرتضی پاشایی X کد پیشواز ایرانسل X کد آوای انتظار روز برفی مرتضی پاشایی X Kod Pishvaz Hamrah Aval X کد آهنگ پیشواز جدید روز برفی مرتضی پاشایی X کد پیشواز روز برفی مرتضی پاشایی X کد آهنگ پیشواز همراه اول روز برفی مرتضی پاشایی X Kod Pishvaz Irancell X کد آهنگ پیشواز روز برفی مرتضی پاشایی X کد آهنگ پیشواز روز برفی مرتضی پاشایی پخش انلاین

 

چشامو، میبندم میخوام هرچی غصس بمیره
که توو خواب، یکی از تنم عطرتو پس بگیره
نمیشه…نمیشه
عزیزم، نمیدونی عشقت چقدر سینه سوزه
چه سخته، آدم چشم به تاریکی شب بدوزه
همیشه…همیشه
شبا بیدارو روزا خیره به عکست
این شده کارم دیگه طاقت ندارم
دلم میخواد یه جایی اونور دنیا خودمو جا بذارم
آخه عادت ندارم تو که نباشی
خوابم نمیره خیلی دلم میگیره
فراموشم نمیشه خاطره هامون
واسه من خیلی دیره
یه آدم، چقدر طاقت غصه داره
چجوری، میشه خنده روی لبام پا بذاره
دوباره...دوباره
به جایی، رسیدم که با هیچکی حرفی ندارم
نباشی، من هیچ حسی به روز برفی ندارم
نمیخوام ، بباره
شبا بیدار و روزا خیره به عکست
این شده کارم دیگه طاقت ندارم
دلم میخواد یجایی اونور دنیا خودمو جا بذارم
آخه عادت ندارم تو که نباشی
خوابم نمیره خیلی دلم میگیره
فراموشم نمیشه خاطره هامون
واسه من خیلی دیره...

 

 

٣٣١٩٠٤٣ روز برفی-مرتضی پاشایی







برچسب ها کد آهنگ پیشواز کد آوای انتظار روز برفی مرتضی پاشایی پخش انلاین کد آهنگ پیشواز روز برفی مرتضی پاشایی جدید کد آهنگ پیشواز روز برفی مرتضی پاشایی همراه اول کد پیشواز کد پیشواز جدید روز برفی مرتضی پاشایی کد پیشواز همراه اول کد آهنگ پیشواز روز برفی مرتضی پاشایی ایرانسل کد آهنگ پیشواز ایرانسل روز برفی مرتضی پاشایی کد پیشواز ایرانسل کد آوای انتظار روز برفی مرتضی پاشایی Kod Pishvaz Hamrah Aval کد آهنگ پیشواز جدید روز برفی مرتضی پاشایی کد پیشواز روز برفی مرتضی پاشایی کد آهنگ پیشواز همراه اول روز برفی مرتضی پاشایی Kod Pishvaz Irancell کد آهنگ پیشواز روز برفی مرتضی پاشایی کد آهنگ پیشواز روز برفی مرتضی پاشایی پخش انلاین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو