loading...

پیشواز من

کد پیشواز همراه اول مسعود صادقلو برگرد دوباره چه شبایی که زدم قدم پیاده چه تنها بودم هر شب شاید بیادش به یادش میفتم هر شب غمگینو خسته کاش بخوادش قلبی که اینجا شکسته من موندمو درد و غمام بدونه تو سخت

♥حسـ ــین♥ بازدید : 353 پنجشنبه 30 خرداد 1398

کد پیشواز همراه اول مسعود صادقلو برگرد دوباره

چه شبایی که زدم قدم پیاده چه تنها بودم هر شب شاید بیادش
به یادش میفتم هر شب غمگینو خسته کاش بخوادش قلبی که اینجا شکسته

من موندمو درد و غمام بدونه تو سخته برام برگرد دوباره برگرد دوباره , برگرد دوباره
در نمیاد دیگه صدام کاشکی باز اون روزا بیاد این قلبه خسته رو باشی کنارش

من موندمو درد و غمام بدونه تو سخته برام برگرد دوباره برگرد دوباره , برگرد دوباره
در نمیاد دیگه صدام کاشکی باز اون روزا بیاد این قلبه خسته رو باشی کنارش

تکست آهنگ برگرد دوباره مسعود صادقلو

 

 

 

من عشقو با تو تجربه کردم همنفسم تو بودی دورت بگردم
حرف دلمو با تو همیشه گفته بودم اما همیشه تنهام گفتی برنمیگردم , گفتی برنمیگردم

من موندمو درد و غمام بدونه تو سخته برام برگرد دوباره برگرد دوباره , برگرد دوباره
در نمیاد دیگه صدام کاشکی باز اون روزا بیاد این قلبه خسته رو باشی کنارش

من موندمو درد و غمام بدونه تو سخته برام برگرد دوباره برگرد دوباره , برگرد دوباره
در نمیاد دیگه صدام کاشکی باز اون روزا بیاد این قلبه خسته رو باشی کنارش

**

 

کد پیشواز همراه اول مسعود صادقلو برگرد دوباره

بزودی

 







برچسب ها کد آهنگ پیشواز مسعود صادقلو برگرد دوباره کد پیشواز مسعود صادقلو برگرد دوباره کد آهنگ پیشواز جدید کد آهنگ مسعود صادقلو برگرد دوباره کد آهنگ پیشواز جدید مسعود صادقلو برگرد دوباره مسعود صادقلو برگرد دوباره pishvazman پیشواز سایت پیشواز من کد پیشواز مسعود صادقلو برگرد دوباره برای همراه اول کد پیشواز درخواستی پیشواز من کد آهنگ پیشواز مسعود صادقلو برگرد دوباره ایرانسل کد پیشواز مسعود صادقلو برگرد دوباره برای ایرانسل کد آهنگ پیشواز مسعود صادقلو برگرد دوباره همراه اول
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو