loading...

پیشواز من

کد آوای انتظار پیشواز همراه اول ساحل ناصر پورکرمKod pishvaz hamrah aval Naser Pourkaram Sahelکد آوای انتظار پیشواز همراه اول ساحل ناصر پورکرمترانه و شعر آهنگ ساحل ناصر پورکرمساحل توو چشماته که من دریا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 610 دوشنبه 19 آبان 1399


کد آوای انتظار پیشواز همراه اول ساحل ناصر پورکرم

Kod pishvaz hamrah aval Naser Pourkaram Sahel

کد آوای انتظار پیشواز همراه اول ساحل ناصر پورکرم

ترانه و شعر آهنگ ساحل ناصر پورکرم

ساحل توو چشماته که من دریا دلم میخواد
امروزمو وارونه کن فردا دلم میخواد

ای دلبر دیوونه ی زیبا نمیدونی
من دلبر دیوونه زیبا دلم میخواد

دنیام مثل یه ماهی روی آبه بی نفس مونده
حالم مثل پرنده است بی تو تنهاست توو قفس مونده
از عمر این دل من دلبرم یه نفس مونده

دنیام مثل یه ماهی روی آبه بی نفس مونده
حالم مثل پرنده است بی تو تنهاست توو قفس مونده
از عمر این دل من دلبرم یه نفس مونده

تکست آهنگ ساحل ناصر پورکرم

به تو قلبم گره خورده اگه قلبت بره مرده
خوش به حال تو یکی هست به تو دنیاشو سپرده

دنیام مثل یه ماهی روی آبه بی نفس مونده
حالم مثل پرنده است بی تو تنهاست توو قفس مونده
از عمر این دل من دلبرم یه نفس مونده

دنیام مثل یه ماهی روی آبه بی نفس مونده
حالم مثل پرنده است بی تو تنهاست توو قفس مونده
از عمر این دل من دلبرم یه نفس مونده

**





---------
کد بزودی ... پس از انتشار درج میشود
منبع متن فراتکست
---------








اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو