loading...

پیشواز من

دانلود آهنگ همراه اول احسان خواجه امیری ماتادور با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ایرانسل همراه اول احسان خواجه امیری ماتادور ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,متن آهنگ همراه اول احسان خواجه امیری ماتادور ,کد آهنگ پ

♥حسـ ــین♥ بازدید : 188 پنجشنبه 09 خرداد 1398

دانلود آهنگ همراه اول احسان خواجه امیری ماتادور با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ایرانسل همراه اول احسان خواجه امیری ماتادور ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,متن آهنگ همراه اول احسان خواجه امیری ماتادور ,کد آهنگ پیشواز همراه اول همراه اول احسان خواجه امیری ماتادور ,دانلود آهنگ بیکلام همراه اول احسان خواجه امیری ماتادور,Download Music,متن آهنگ,همراه اول احسان خواجه امیری ماتادور,دانلود آهنگ جدید همراه اول احسان خواجه امیری ماتادور,دانلود آهنگ,

 

هواتو از سرم بیرون نکردم

تو تنها حسرت من رو زمینی

یه چیزایی رو تا عاشق نباشی

نه میتونی بفهمی نه ببینی

تورو دارم تمام عمر حتی

 

اگه هرچی رو که دارم بگیرن

همه دنیامو راحت میدم اما

خدامو که نمیزارم بگیرن

به عشقت تا ته دنیا به جنگ هر کسی میرم

چه تقدیری ازین بهتر که از عشق تو میمیرم

من از عشق تو میمیرم

♫♫♫

تو تا وقتی کنار من بمونی

خدا از پیش من جایی نمیره

من این حال خوشو حتی یه لحظم

نمیزارم کسی از ما بگیره

texahang.org/

 

 

کد آهنگ پیشواز همراه اولاحسان خواجه امیری ماتادور

77731        ماتادور         احسان خواجه امیری







برچسب ها دانلود آهنگ همراه اول احسان خواجه امیری ماتادور با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل همراه اول احسان خواجه امیری ماتادور دانلود آهنگ جدید ایرانی متن آهنگ همراه اول احسان خواجه امیری ماتادور کد آهنگ پیشواز همراه اول همراه اول احسان خواجه امیری ماتادور دانلود آهنگ بیکلام همراه اول احسان خواجه امیری ماتادور Download Music متن آهنگ همراه اول احسان خواجه امیری ماتادور دانلود آهنگ جدید همراه اول احسان خواجه امیری ماتادور دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو