loading...

پیشواز من

X کد آهنگ پیشواز ایرانسل بچه نشو آمین جدید X کد آهنگ پیشواز ایرانسل بچه نشو آمین X کد آهنگ ایرانسل بچه نشو آمین X کد پیشواز ایرانسل بچه نشو آمین X کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل

♥حسـ ــین♥ بازدید : 173 چهارشنبه 21 فروردین 1398
X کد آهنگ پیشواز ایرانسل بچه نشو آمین جدید X کد آهنگ پیشواز ایرانسل بچه نشو آمین X کد آهنگ ایرانسل بچه نشو آمین X کد پیشواز ایرانسل بچه نشو آمین X کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل بچه نشو آمین X کد آهنگهای پیشواز ایرانسل بچه نشو آمین X سایت آهنگ پیشواز X کد آهنگ پیشواز جدید X کد آهنگ پیشواز X سایت پیشواز من X ایرانسل بچه نشو آمین X کد آهنگ پیشواز همراه اول بچه نشو آمین X کد آهنگهای پیشواز همراه اول بچه نشو آمین X کد پیشواز همراه اول بچه نشو آمین X کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول بچه نشو آمین X همراه اول بچه نشو آمین X کد آهنگ پیشواز همراه اول بچه نشو آمین جدید X کد آهنگ همراه اول بچه نشو آمین

چی شده باز گُلِ من چپ افتادی با دله من تو که میدونی من دیوونتم بیا روتو کم کن
بچه نشو بیا ما که به هم میایم یه کاری نکن آتیشی بشم حواستو جمع کن

ای وای منو کُشته چشمایه درشتت با اون ناز و ادات گرفتی قلبه منو تو مشتت
ای وای منو کُشته چشمایه درشتت با اون ناز و ادات گرفتی قلبه منو تو مشتت

تکست آهنگ بچه نشو آمین

اونکه میخوام تویی تو یه تیکه ماه شدی تو , تو هم دلت پیشه منه اینو داره میگه قلبم
یه حرفِ تو دلمو میخوام بهت بگمو بذار بدونن همه که تو شدی ملکه ی قلبم

 

بابا این میکروفون من کجاست , بسه دیگه بابا دیگه چه خبره , یه کنسرت بذاریم , بیا بذاریم

ای وای منو کُشته چشمایه درشتت با اون ناز و ادات گرفتی قلبه منو تو مشتت
ای وای منو کُشته چشمایه درشتت با اون ناز و ادات گرفتی قلبه منو تو مشتت

ای وای منو کُشته , ای وای منو کُشته , ای وای منو کُشته , ای وای منو کُشته

کد آهنگ پیشواز بچه نشو آمین - بزودی

 

 







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل بچه نشو آمین جدید کد آهنگ پیشواز ایرانسل بچه نشو آمین کد آهنگ ایرانسل بچه نشو آمین کد پیشواز ایرانسل بچه نشو آمین کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل بچه نشو آمین کد آهنگهای پیشواز ایرانسل بچه نشو آمین سایت آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز جدید کد آهنگ پیشواز سایت پیشواز من ایرانسل بچه نشو آمین کد آهنگ پیشواز همراه اول بچه نشو آمین کد آهنگهای پیشواز همراه اول بچه نشو آمین کد پیشواز همراه اول بچه نشو آمین کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول بچه نشو آمین همراه اول بچه نشو آمین کد آهنگ پیشواز همراه اول بچه نشو آمین جدید کد آهنگ همراه اول بچه نشو آمین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو