loading...

پیشواز من

  متن آهنگ شقایق  از محسن لرستانی بیا تا بگم بی تو میمیرم عزیزم مرو اشک خون زه فراق تو بریزم مرو اشک خون زه فراق تو بریزم از این زندگی تو فقط سهم من هستی بهاره دلم همه دنیایه من هستی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 2295 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1399

 

متن آهنگ شقایق  از محسن لرستانی

بیا تا بگم بی تو میمیرم عزیزم

مرو اشک خون زه فراق تو بریزم

مرو اشک خون زه فراق تو بریزم

از این زندگی تو فقط سهم من هستی

بهاره دلم همه دنیایه من هستی

بهاره دلم همه دنیایه من هستی

شقایق عمر من گل گلدونه من

 

یاد تو هر نفس شده مهمون من

شقایق عمر من گل گلدونه من

یاد تو هر نفس شده همون من

شدم عاشقت منه بی تابو گرفتار

دله بی کسم تا سحر می‌ مونه بیدار

دله بی کسم تا سحر می مونه بیدار

دانلود اهنگ شقایق محسن لرستاني

کنارم بمون نور ماه شبه تارم

کنارم بتاب بخدا من تو رو دارم

کنارم بتاب بخدا من تو رو دارم

شقایق عمر من گل گلدونه من

یاد تو هر نفس شده همون من

شقایق عمر من گل گلدونه من

یاد تو هر نفس شده مهمون من

 

پیشواز - وجود ندارد

 







برچسب ها کد اهنگ پیشواز بی وفا محسن لرستانی کد پیشواز همراه اول محسن لرستانی با پخش انلاین آهنگ بی قرار محسن لرستانی کد اهنگ پیشواز محسن لرستانی کارتون خواب کد آهنگ پیشواز همراه اول محسن لرستانی دختر شر اهنگ پیشواز ساقی کد اهنگ بچه ننه کد پیشواز محسن لرستانی زندونی کد اهنگ پیشواز محسن لرستانی شقایق کد اهنگ پیشواز محرمی محسن لرستانی کد اهنگ پیشواز محسن لرستانی مینا اهنگ پیشواز رایتل محسن لرستانی کد آهنگ پیشواز همراه اول محسن لرستانی نگین کد آهنگ پیشواز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو