loading...

پیشواز من

    برگای زرد منو یاد تو می ندازن چه زود رسید پاییز بازم اما اینبار تو مال من نیستی روزا دارن آروم آروم سرد میشن غروبا دلگیر ترن همه دنیا بهم میگن نیستی تو راحت از عشقم گذشتی و بازم

♥حسـ ــین♥ بازدید : 339 پنجشنبه 30 خرداد 1398

 

 

برگای زرد منو یاد تو می ندازن

چه زود رسید پاییز بازم

اما اینبار تو مال من نیستی

روزا دارن آروم آروم سرد میشن

غروبا دلگیر ترن

همه دنیا بهم میگن نیستی

تو راحت از عشقم گذشتی و بازم من آرزوم اینه برگردی پیشم

همیشه تو ذهنم می مونی اما من تو خاطرات تو کم کم گم میشم

کم کم گم میشم

 

اون روزی که خاطراتت از آرزوهات بیشتر بشه

اون روز دیگه پیر شده قلب تو واسه همیشه

تو رو دیدم زیر بارون با تو خندیدن مثل یه خوابه واسه من

کاش بازم خوابت و ببینم

تو راحت از عشقم گذشتی و بازم من آرزوم اینه برگردی پیشم

همیشه تو ذهنم می مونی اما من تو خاطرات تو کم کم گم میشم

تو راحت از عشقم گذشتی و بازم من آرزوم اینه برگردی پیشم

همیشه تو ذهنم می مونی اما من تو خاطرات تو کم کم گم میشم

کم کم گم میشم

کم کم گم میشم

کد آهنگ پیشواز ایرانسل سیروان خسروی خاطرات تو

بزودی

http://www.irmp3.ir/

 







برچسب ها کد آهنگ پیشواز جدید سیروان خسروی خاطرات تو pishvazman کد پیشواز سیروان خسروی خاطرات تو کد آهنگ پیشواز سیروان خسروی خاطرات تو پیشواز کد آهنگ پیشواز جدید سیروان خسروی خاطرات تو سایت پیشواز من کد پیشواز سیروان خسروی خاطرات تو برای ایرانسل کد آهنگ پیشواز سیروان خسروی خاطرات تو همراه اول کد پیشواز درخواستی پیشواز من کد آهنگ پیشواز سیروان خسروی خاطرات تو ایرانسل کد پیشواز سیروان خسروی خاطرات تو برای همراه اول کد آهنگ سیروان خسروی خاطرات تو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو