loading...

پیشواز من

X کد اهنگ پیشواز علی عبدالمالکی ایرانسل X کد آهنگ پیشواز ایرانسل علی عبدالمالکی بی احساس X کد پیشواز ایرانسل علی عبدالمالکی چرا من X پیشواز ایرانسل عبدالمالکی یا هیشکی یا تو X 

♥حسـ ــین♥ بازدید : 247 یکشنبه 11 شهریور 1397
X کد اهنگ پیشواز علی عبدالمالکی ایرانسل X کد آهنگ پیشواز ایرانسل علی عبدالمالکی بی احساس X کد پیشواز ایرانسل علی عبدالمالکی چرا من X پیشواز ایرانسل عبدالمالکی یا هیشکی یا تو X کد پیشواز ایرانسل علی عبدالمالکی بی استرس X کد پیشواز ایرانسل علی عبدالمالکی مرسی که هستی X کد پیشواز ایرانسل علی عبدالمالکی به درک X آهنگ پیشواز ایرانسل علی عبدالمالکی کم کم X کد پیشواز ایرانسل بارانم علی عبدالمالکی X کد آهنگ پیشواز علی عبدالمالکی X کد آهنگ پیشواز علی عبدالمالکی خوش به حالت همراه اول X کد آهنگ پیشواز همراه اول دلکم علی عبدالمالکی X کد پیشواز همراه اول علی عبدالمالکی چرا من X کد پیشواز علی عبدالمالکی همراه اول X کد آهنگ پیشواز همراه اول آه منه عبدالمالکی X کد پیشواز همراه اول اه منه عبدالمالکی X آهنگ پیشواز ایرانسل علی عبدالمالکی آهای X کد آوای انتظار همراه اول علی عبدالمالکی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل “بی استرس” اثری از “علی عبدالمالکی”

عرضه‌کننده: بییپ , رده : موسیقی پاپ ، بیشتر : تک آهنگ ۹۵

کد آهنگ پیشواز ایرانسل علی عبدالمالکی بی استرس

برای دریافت کد پیشواز ایرانسل به ادامه مطلب بروید…

 

کد آهنگ پیشواز علی عبدالمالکی

به زودی در همین پست …

♫♫♫

 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

با سلام دنبال این آهنگ پیشواز هستیم هنوز پیدا نشده اگه کسی داشت برامون ارسال کنه تا بقیه استفاده کنن

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

 

متن آهنگ علی عبدالمالکی بی استرس :

برو به زندگیت برس بی استرس

منم با خاطراتمون میرم تو حس

برو باهاش قدم بزن بی خیال من

برو و فکرشم نکن چیه حال من بی خیال من

بی استرس به زندگیت برس اگه دلت هوامو کرد نامه بفرست

دلواپسی واسم همه کسی با هرکی باشی واسه قلب من مقدسی

بی استرس به زندگیت برس اگه دلت هوامو کرد نامه بفرست

دلواپسی واسم همه کسی با هرکی باشی واسه قلب من مقدسی

لذت ببر از تموم زندگیت حتی بدون من بدون عشق بچگیت

من حاضرم بمیرم و تو زندگی کنی برو پا بذار رو عشق و وابستگی

کی گفته که عشق آخرش رسیدنه شاید که قسمت من و تو همو ندیدنه

شاید خدا می خواد راهمون جدا بشه عشق من به تو مثل پرستیدنه

بی استرس به زندگیت برس اگه دلت هوامو کرد نامه بفرست

دلواپسی واسم همه کسی با هرکی باشی واسه قلب من مقدسی

بی استرس به زندگیت برس اگه دلت هوامو کرد نامه بفرست

دلواپسی واسم همه کسی با هرکی باشی واسه قلب من مقدسی

 

http://mtn-music.org/%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%B3%D9%84-%D8%B9%D9%84%DB%8C-%D8%B9%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D9%84%D9%85%D8%A7%D9%84%DA%A9%DB%8C-%D8%A8%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D8%B3/







برچسب ها کد اهنگ پیشواز علی عبدالمالکی ایرانسل کد آهنگ پیشواز ایرانسل علی عبدالمالکی بی احساس کد پیشواز ایرانسل علی عبدالمالکی چرا من پیشواز ایرانسل عبدالمالکی یا هیشکی یا تو کد پیشواز ایرانسل علی عبدالمالکی بی استرس کد پیشواز ایرانسل علی عبدالمالکی مرسی که هستی کد پیشواز ایرانسل علی عبدالمالکی به درک آهنگ پیشواز ایرانسل علی عبدالمالکی کم کم کد پیشواز ایرانسل بارانم علی عبدالمالکی کد آهنگ پیشواز علی عبدالمالکی کد آهنگ پیشواز علی عبدالمالکی خوش به حالت همراه اول کد آهنگ پیشواز همراه اول دلکم علی عبدالمالکی کد پیشواز همراه اول علی عبدالمالکی چرا من کد پیشواز علی عبدالمالکی همراه اول کد آهنگ پیشواز همراه اول آه منه عبدالمالکی کد پیشواز همراه اول اه منه عبدالمالکی آهنگ پیشواز ایرانسل علی عبدالمالکی آهای کد آوای انتظار همراه اول علی عبدالمالکی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو