loading...

پیشواز من

  کد پیشواز همراه اول محسن یگانه بنام سرتو بالا بگیر Kod pishvaz Hamrah aval mohsen yeganeh کد آوای انتظار محسن یگانه همراه اول سرتو بالا بگیر Avaye entezar mohsen yegane ;n \da,hc ilvhi h,g

♥حسـ ــین♥ بازدید : 54 چهارشنبه 23 مهر 1399

 

کد پیشواز همراه اول محسن یگانه بنام سرتو بالا بگیر

Kod pishvaz Hamrah aval mohsen yeganeh

کد آوای انتظار محسن یگانه همراه اول سرتو بالا بگیر

Avaye entezar mohsen yegane

;n \da,hc ilvhi h,g lpsk d’hki      

;n H,hd hkjzhv lpsk d’hki

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

www.pishvazman.rozblog.com

32619   سرتو بالا بگیر      محسن یگانه

♫♫ سرتو بالا بگیر تا هنوز دیر نشده
تا دلم زیر فشار غصه ها پیر نشده
سرتو بالا بگیر ، من تحملم کمه
توو دلم به حد کافی ، پر غصه و غمه
سرتو بالا بگیر ، من کنارتم هنوز
چی آوردن به سرت ، که مینالی شب و روز
سرت رو بالا بگیر، من کنارتم هنوز
چی آوردن به سرت که مینالی شب و روز
من خودم اینجا غریبم ، جز تو هیشکیو ندارم
گل من تحملم کن ، که یکم دووم بیارم
توی لحظه های دلگیر ،این تو خاطرت بمونه
که همون یه قطره اشکت ، زندگیمو می سوزونه
سرت رو بالا بگیر، من کنارتم هنوز
چی آوردن به سرت که مینالی شب و روز
سرت رو بالا بگیر، من کنارتم هنوز
چی آوردن به سرت که مینالی شب و روز
♫♫







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو