loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز ایرانسل میثم ابراهیمی معلومه کجایی کد آهنگ پیشواز ایرانسل میثم ابراهیمی معلومه کجایی ,کد پیشواز  ,Kod Pishvaz Irancell,کد آهنگ پیشواز میثم ابراهیمی معلومه کجایی ایرانسل,کد آهن

♥حسـ ــین♥ بازدید : 33 یکشنبه 20 بهمن 1398


کد آهنگ پیشواز ایرانسل میثم ابراهیمی معلومه کجایی

 کد آهنگ پیشواز ایرانسل میثم ابراهیمی معلومه کجایی ,کد پیشواز  ,Kod Pishvaz Irancell,کد آهنگ پیشواز میثم ابراهیمی معلومه کجایی ایرانسل,کد آهنگ پیشواز میثم ابراهیمی معلومه کجایی پخش انلاین,کد پیشواز,کد آهنگ پیشواز جدید میثم ابراهیمی معلومه کجایی,کد پیشواز ,کد پیشواز ایرانسل,کد آهنگ پیشواز میثم ابراهیمی معلومه کجایی,Kod Pishvaz Hamrah Aval,کد آوای انتظار میثم ابراهیمی معلومه کجایی پخش انلاین,کد آوای انتظار میثم ابراهیمی معلومه کجایی ,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز همراه اول میثم ابراهیمی معلومه کجایی ,کد آهنگ  پیشواز میثم ابراهیمی معلومه کجایی جدید,کد پیشواز جدید - میثم ابراهیمی معلومه کجایی ,کد پیشواز میثم ابراهیمی معلومه کجایی ,کد پیشواز همراه اول,کد آهنگ پیشواز میثم ابراهیمی معلومه کجایی همراه اول,

بی تو تک و تنهام چه سرده دستام معلومه کجایی معلومه کجایی
بی تو منو دریا بی تو شب و سرما
کجایی با کی ای الان منم که تیره و تاره فردام
یکم باشه یه ذره تو که فکرت یه سره زده به سر من منو یاد تو شب
فکر من باش یه ذره تو که فکرت یه سره زده به سر من منو یاد تو شب
دیوونه کرد

 



خسته ام از فکرای بی سرو ته میزنم بی تو توی دل شهر
فرقی نداره که چی میشه تهش میخوام یه امشبو دیوونه شم
چرا نگاتو میدزدی ازم دنیا رو واست میریزم بهم
گل بودی خشکیدی خیلی قشنگ بی سرو سامونه این دل تنگ
یکم باشه یه ذره تو که فکرت یه سره زده به سر من منو یاد تو شب
فکر من باش یه ذره تو که فکرت یه سره زده به سر من منو یاد تو شب
دیوونه کرد



این کد پیشواز هنوز منتشر نشده - پس از انتشار در سایت درج میشه با تشکر مدیر سایت پیشواز من

منبع متن نسل موزیک







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل میثم ابراهیمی معلومه کجایی کد پیشواز Kod Pishvaz Irancell کد آهنگ پیشواز میثم ابراهیمی معلومه کجایی ایرانسل کد آهنگ پیشواز میثم ابراهیمی معلومه کجایی پخش انلاین کد آهنگ پیشواز جدید میثم ابراهیمی معلومه کجایی کد پیشواز ایرانسل کد آهنگ پیشواز میثم ابراهیمی معلومه کجایی Kod Pishvaz Hamrah Aval کد آوای انتظار میثم ابراهیمی معلومه کجایی پخش انلاین کد آوای انتظار میثم ابراهیمی معلومه کجایی کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز همراه اول میثم ابراهیمی معلومه کجایی کد آهنگ پیشواز میثم ابراهیمی معلومه کجایی جدید کد پیشواز جدید میثم ابراهیمی معلومه کجایی کد پیشواز میثم ابراهیمی معلومه کجایی کد پیشواز همراه اول کد آهنگ پیشواز میثم ابراهیمی معلومه کجایی همراه اول
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو