loading...

پیشواز من

Kod Ahang Pishvaz Irancell  Mohammad Esfahani Hala Ke Oumadiکد آهنگ پیشواز ایرانسل حالا که اومدی محمد اصفهانیترانه و شعر حالا که اومدی محمد اصفهانیاز غصه خوردن و از بی خیالیاتحالا که اومدی از چی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 29 چهارشنبه 23 مرداد 1398







Kod Ahang Pishvaz Irancell  Mohammad Esfahani Hala Ke Oumadi

کد آهنگ پیشواز ایرانسل حالا که اومدی محمد اصفهانی

ترانه و شعر حالا که اومدی محمد اصفهانی

از غصه خوردن و از بی خیالیات
حالا که اومدی از چی بگم برات

از بغضی که نذاشت حرفامو رو کنم
این قصه رو میخوام امشب شروع کنم



هر چی دلم گرفت فکر کردم عادته
این خونه بی صدات زندونه حسرته

هر چی دلم گرفت فکر کردم عادته
این خونه بی صدات زندونه حسرته

تکست حالا که اومدی محمد اصفهانی

با اسم تو دلم میریزه خود به خود
هر چی زمان گذشت چیزی عوض نشد

من گریه میکنم این بودنه تو رو
بارون میزنه تو این هوا نرو

موندم از اینکه تو دیگه تو نیستی و
باور نمیکنم این جای خالی و

هر چی دلم گرفت فکر کردم عادته
این خونه بی صدات زندونه حسرته

هر چی دلم گرفت فکر کردم عادته
این خونه بی صدات زندونه حسرته

**







منبع faratext.com

این کد در صورت منتشر شدن در همین صفحه قرار میگیرد







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل حالا که اومدی محمد اصفهانی کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل حالا که اومدی محمد اصفهانی کد پیشواز ایرانسل حالا که اومدی محمد اصفهانی کد آهنگ پیشواز ایرانسل حالا که اومدی محمد اصفهانی سایت پیشواز من کد آهنگ پیشواز کد پیشواز جدید ایرانسل حالا که اومدی محمد اصفهانی کد آهنگ پیشواز ایرانسل حالا که اومدی محمد اصفهانی جدید کد پیشواز کد پیشواز ایرانسل حالا که اومدی محمد اصفهانی به همراه متن کد آوای انتظار ایرانسل حالا که اومدی محمد اصفهانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو