loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز ایرانسل جمعه بی شنبه فریدون آسراییLyrics Music & Kod pishvaz Fereydoun Asraei Jome Bi Shanbeکد آهنگ پیشواز ایرانسل جمعه بی شنبه فریدون آسراییمتن و تکست آهنگ جمعه بی شنبه فریدون آسرا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 22 چهارشنبه 24 دی 1399


کد آهنگ پیشواز ایرانسل جمعه بی شنبه فریدون آسرایی

Lyrics Music & Kod pishvaz Fereydoun Asraei Jome Bi Shanbe

کد آهنگ پیشواز ایرانسل جمعه بی شنبه فریدون آسرایی

متن و تکست آهنگ جمعه بی شنبه فریدون آسرایی

دل من فقط به عشق تو خوشه
کی میتونه واسه من مث تو شه
دوری سخت تو داره منو آسون میکشه

تموم روزا جمعه‌ بی شنبس
گریه کار چشمای بی جنبس
آخ که چه ساده تورو دادم از دست

حالا من هیچی ولی خاطره هامون چی میشه
فکرشو کردی اگه بباره بارون چی میشه

حالا من هیچی تو که میری برای همیشه
فکر روزی باش که واسه من دلت تنگ میشه

تکست آهنگ جمعه بی شنبه فریدون آسرایی

خیس خیسه چشمای حساس من
هنوزم درگیرته احساس من

عشق شیرین نمک نشناس من
تو یه چیز دیگه بودی واسه من

حالا من هیچی ولی خاطره هامون چی میشه
فکرشو کردی اگه بباره بارون چی میشه

حالا من هیچی تو که میری برای همیشه
فکر روزی باش که واسه من دلت تنگ میشه

کد بزودی








اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو