loading...

پیشواز من

کد آوای انتظار پیشواز همراه اول نگار بی وفا سالار عقیلیKod pishvaz hamrah aval Salar Aghili Negare Bivafaکد آوای انتظار پیشواز همراه اول نگار بی وفا سالار عقیلیمتن آهنگ نگار بی وفا سالار عقیلینگار من

♥حسـ ــین♥ بازدید : 231 پنجشنبه 27 آذر 1399


کد آوای انتظار پیشواز همراه اول نگار بی وفا سالار عقیلی

Kod pishvaz hamrah aval Salar Aghili Negare Bivafa

کد آوای انتظار پیشواز همراه اول نگار بی وفا سالار عقیلی

متن آهنگ نگار بی وفا سالار عقیلی

نگار من قرار من برای قلب پر غم تو زخمی و تو مرهم
در این بهار خزانیم به قلب پاره پاره نفس بده دوباره

تو رفته ای و برده ای جوانی مرا غریبه ی همیشه آشنا
بیا که جای خالیت مرا زمین زده ببین که بر سرم چه آمده

نگار بی وفا قدم مزن به روی پاره های قلب من
به روی پاره های قلب من

متن آهنگ نگار بی وفا سالار عقیلی

کنون که دل ربوده ای به عاشق گرفتار نگو خدانگهدار
نگار من قرار من برای قلب پر غم تو زخمی و تو مرهم

در این بهار خزانیم به قلب پاره پاره نفس بده دوباره
به قلب پاره پاره نفس بده دوباره





کد پیشواز - بزودی







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو