loading...

پیشواز من

,    کد اهنگ پیشواز یوسف زمانی ای مهربونم,    کد پیشواز یوسف زمانی ایرانسل,    کد اهنگ پیشواز یوسف زمانی شیک,    کد پیشواز یوسف زمانی همراه

♥حسـ ــین♥ بازدید : 119 چهارشنبه 15 آبان 1398


,    کد اهنگ پیشواز یوسف زمانی ای مهربونم
,    کد پیشواز یوسف زمانی ایرانسل
,    کد اهنگ پیشواز یوسف زمانی شیک
,    کد پیشواز یوسف زمانی همراه اول
,    کد اهنگ پیشواز ایرانسل یوسف زمانی شیک
,    کد اهنگ پیشواز همراه اول یوسف زمانی شیک
,    کد پیشواز ایرانسل یوسف زمانی اسمشو چی بزارم
,    کد پیشواز ایرانسل یوسف زمانی شیک
,    کد پیشواز یوسف زمانی شیک
,   

منبع متن فراتکست

تقصیر من نیست اگه اینجوری دوست دارم دست من نیست به قلبه تو بدهکارم
که زندگیمو رویایی کرده مهربونیت مهربونیت

آی مهربونم این روزا بدجوری شدی آرومه جونم ببین چیکار کردی که بی تو نمیتونم
با تو میخوام عشقو به معنا برسونم

هر چی دارم از وجودت سهممه دنیای من هر چی غصه داری ماله من بشه فقط بخند
از روزایی که در انتظارمونن حرف بزن عشقم مهربونم

آی مهربونم نیاد یه روزی بری منو تنها بذاری درد نبودتو تو قلبم جا بذاری
اگه بری غمه رفتنت می مونه یادگاری مهربونم

تکست آهنگ آی مهربونم یوسف زمانی

تقصیر من نیست اگه باید هر روز چشماتو ببینم اگه باید هر روز دستاتو بگیرم
خودت میدونی تو نباشی من میمیرم

اینقدر عزیزی وقتی که حالت بده قلبمو میریزی خودت که بهتر از همه اینو میدونی
تو با همه فرق داری تو عزیزه جونی

هر چی دارم از وجودت سهممه دنیای من هر چی غصه داری ماله من بشه فقط بخند
از روزایی که در انتظارمونن حرف بزن عشقم مهربونم

آی مهربونم نیاد یه روزی بری منو تنها بذاری درد نبودتو تو قلبم جا بذاری
اگه بری غمه رفتنت می مونه یادگاری مهربونم

**

 

 ,    کد اهنگ پیشواز یوسف زمانی ای مهربونم

#  کد اهنگ پیشواز یوسف زمانی ای مهربونم همراه اول# بزودی + فعلا ساخته نشده**

#این کد پیشواز درخواستی کاربران میباشد درصورت انتشار در سایت قرار میگیرد#

 

#  کد اهنگ پیشواز یوسف زمانی ای مهربونم ایرانسل # بزودی + فعلا ساخته نشده**

#این کد پیشواز درخواستی کاربران میباشد درصورت انتشار در سایت قرار میگیرد#







برچسب ها کد اهنگ پیشواز یوسف زمانی ای مهربونم کد پیشواز یوسف زمانی ایرانسل کد اهنگ پیشواز یوسف زمانی شیک کد پیشواز یوسف زمانی همراه اول کد اهنگ پیشواز ایرانسل یوسف زمانی شیک کد اهنگ پیشواز همراه اول یوسف زمانی شیک کد پیشواز ایرانسل یوسف زمانی اسمشو چی بزارم کد پیشواز ایرانسل یوسف زمانی شیک کد پیشواز یوسف زمانی شیک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو