loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز,کد آهنگهای پیشواز همراه اول امو باند تا اومدی,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز همراه اول امو باند تا اومدی جدید,کد آهنگ پیشواز همراه اول امو باند تا اومدی,سایت پیشواز من,کد آهنگ همراه او

♥حسـ ــین♥ بازدید : 139 سه شنبه 07 خرداد 1398

کد آهنگ پیشواز,کد آهنگهای پیشواز همراه اول امو باند تا اومدی,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز همراه اول امو باند تا اومدی جدید,کد آهنگ پیشواز همراه اول امو باند تا اومدی,سایت پیشواز من,کد آهنگ همراه اول امو باند تا اومدی,کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول امو باند تا اومدی,همراه اول امو باند تا اومدی,کد پیشواز همراه اول امو باند تا اومدی,کد آهنگ پیشواز جدید,

 

کد اهنگ پیشواز همراه اول امو باند تا اومدی

کد آهنگهای پیشواز همراه اول امو بند(کامل)

 

28929      تا اومدی3         امو باند

28928      تا اومدی2         امو باند

28927      تا اومدی1         امو باند

 

تا اومدی تو زندگیم همه چی عوض شد انگار
واسم عشق معنی نداشتو عاشق شدم اینبار تا تو رو دیدمت انگار به تو شدم گرفتار

تا اومدی تو زندگیم وقتی چشاتو دیدم
جز تو از دنیا و همه آدما دست کشیدم تو رو از روزی که دیدم دیگه یه آدم دیگم

دارم هواتو نمیگیره هیشکی جاتو چی بگم از علاقم بیا دلو جونم برا تو
شاید اینو ندونی که تو دلیله زندگیمی بذار اینو بگم بهت یا هیچکسه دیگه یا تو

دارم هواتو نمیگیره هیشکی جاتو چی بگم از علاقم بیا دلو جونم برا تو
شاید اینو ندونی که تو دلیله زندگیمی بذار اینو بگم بهت یا هیچکسه دیگه یا تو

تکست آهنگ تا اومدی امو باند

به تو حس دارمو حسم به تو ته نداره عشقه تو دار و نداره منه بیقراره
تو که جام نیستی بفهمی من چه حالی دارم فکر تو نمیشه یه لحظه از سرم درآرم

غیر تو از همه دنیا دیگه سیره قلبم واسه تو داره میره هر ثانیه دیگه قلبم
دست من نیست اگه میزنه به سرم هی هواتو نمیدونی که چه خوابایی دیدم براتو

دارم هواتو نمیگیره هیشکی جاتو چی بگم از علاقم بیا دلو جونم برا تو
شاید اینو ندونی که تو دلیله زندگیمی بذار اینو بگم بهت یا هیچکسه دیگه یا تو

دارم هواتو نمیگیره هیشکی جاتو چی بگم از علاقم بیا دلو جونم برا تو
شاید اینو ندونی که تو دلیله زندگیمی بذار اینو بگم بهت یا هیچکسه دیگه یا تو

https://www.faratext.com

 








برچسب ها کد آهنگ پیشواز کد آهنگهای پیشواز همراه اول امو باند تا اومدی سایت آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز همراه اول امو باند تا اومدی جدید کد آهنگ پیشواز همراه اول امو باند تا اومدی سایت پیشواز من کد آهنگ همراه اول امو باند تا اومدی کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول امو باند تا اومدی همراه اول امو باند تا اومدی کد پیشواز همراه اول امو باند تا اومدی کد آهنگ پیشواز جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو