loading...

پیشواز من

وای که دلم طاقت دوری نداره تاب صبوری نداره عزیز جونم خاطره هات تو رو به یادم میارن منو راحت نمیذاره نامهربونم تصویر تو تو ذهن آشفته ی من داره دیوونه ام میکنه عزیز جونم وای که دلم طاقت دوری نداره Azi

♥حسـ ــین♥ بازدید : 23 یکشنبه 10 آذر 1398

وای که دلم طاقت دوری نداره تاب صبوری نداره
عزیز جونم خاطره هات تو رو به یادم میارن
منو راحت نمیذاره نامهربونم
تصویر تو تو ذهن آشفته ی من داره دیوونه ام میکنه

عزیز جونم وای که دلم طاقت دوری نداره

Azize joonam vay ke delam taghate doori nadare

تاب صبوری نداره نا مهربونم

 

 

 

https://www.bibakmusic.com

 

متن آهنگ وای که دلم از سینا شعبانخانی

Taabe saboori nadare na mehraboonam

ترانه آهنگ وای که دلم از سینا شعبانخانی

هنوزم وقتش نرسیده از حرفات دلگیر بشم بشکنم که به هر حال
بدون تو میگیره دلم آرزوی من بودن تو توی خونه است
گرچه کار تو همیشه بهونه است بدون تو میگیره دلم

عزیز جونم وای که دلم طاقت دوری نداره

Azize joonam vay ke delam taghate doori nadare

تاب صبوری نداره نا مهربونم

Taabe saboori nadare na mehraboonam

 

کد آهنگ پیشواز همراه اول سینا شعبان خانی وای که دلم

29882            وای که دلم 2   سینا شعبانخانی        

29881            وای که دلم 1   سینا شعبانخانی







برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول سینا شعبان خانی وای که دلم کد پیشواز همراه اول سینا شعبانخانی هولم نکن کد پیشواز همراه اول سینا شعبانخانی نزدیکای پاییز کد آهنگ پیشواز همراه اول سینا شعبانخانی عمدا کد آهنگ پیشواز ایرانسل سینا شعبانخانی عمدا کد پیشواز سینا شعبانخانی هولم نکن کد پیشواز سینا شعبانخانی ایرانسل کد آهنگ پیشواز ایرانسل سینا شعبانخانی هولم نکن کد پیشواز ایرانسل سینا شعبانخانی نزدیکای پاییز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو