loading...

پیشواز من

منو ببخش که ندیده می گرفتم التماس اون نگاه نگرونو منو ببخش که گرفتم جای دست عاشقتو دست عشق دیگرونو لایق عشق بزرگ تو نبودم خورشید بانو غافل از معجزه تو شد وجودم اسیر جادوت منو ببخش که درخشیدی و من چشما

♥حسـ ــین♥ بازدید : 171 دوشنبه 01 اردیبهشت 1399

منو ببخش که ندیده می گرفتم
التماس اون نگاه نگرونو منو ببخش
که گرفتم جای دست عاشقتو
دست عشق دیگرونو
لایق عشق بزرگ تو نبودم
خورشید بانو
غافل از معجزه تو شد وجودم اسیر جادوت
منو ببخش که درخشیدی و من چشمامو بستم

 


منو بخشیدی و من چشمامو بستم
منو ببخش منو ببخش
تو به پای من نشستی و جدا از تو نشستم
که نیاوردی به روم هرجا دلت رو می شکستم
منو ببخش منو ببخش

 

کد آهنگ پیشواز همراه اول ناصر عبداللهی منو ببخش

54931   منو ببخش      ناصر عبداللهی







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ناصر عبداللهی منو ببخش ایرانسل کد آهنگ پیشواز همراه اول کد آهنگ پیشواز ناصر عبداللهی منو ببخش رایتل کد پیشواز ناصر عبداللهی منو ببخش کد پیشواز کد آهنگ پیشواز ناصر عبداللهی منو ببخش برای رایتل پخش انلاین کد آوای انتظار ناصر عبداللهی منو ببخش کد آوای انتظار ناصر عبداللهی منو ببخش پخش انلاین کد آهنگ پیشواز ناصر عبداللهی منو ببخش همراه اول کد آهنگ پیشواز رایتل ناصر عبداللهی منو ببخش کد آهنگ پیشواز ناصر عبداللهی منو ببخش پخش انلاین کد پیشواز همراه اول کد آهنگ پیشواز ایرانسل کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز همراه اول ناصر عبداللهی منو ببخش کد آهنگ پیشواز ناصر عبداللهی منو ببخش کد آهنگ پیشواز ایرانسل ناصر عبداللهی منو ببخش کد پیشواز ایرانسل kod ahang pishvaz
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو