loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز ایرانسل معین زد حست دروغه حست دروغه و قصه دروغه و امسال هم گذشت اما نبودی ورفتی بدون من تاریکه عید من رفتی و بد زدی از ریشه قید منسخته که از یادم بره تنگه دلم واسه دلت خاطراتت با م

♥حسـ ــین♥ بازدید : 19 یکشنبه 20 بهمن 1398



کد آهنگ پیشواز ایرانسل معین زد حست دروغه

 

حست دروغه و قصه دروغه و امسال هم گذشت اما نبودی و
رفتی بدون من تاریکه عید من رفتی و بد زدی از ریشه قید من
سخته که از یادم بره تنگه دلم واسه دلت خاطراتت با من گره خورده
آسمون بیادش زمین تو هنوز بر این باوری که هرکی بره برده
این مهم نبود واسه تو کی به جون خرید نازتو اون که رفتی و سخت زمین خوردش
اون هنوز تو پاییزه ها هر یه برگ که میریزه ها با هر برگ میمردش
سخته که از یادم بره تنگه دلم واسه دلت خاطراتت با من گره خورده
آسمون بیادش زمین تو هنوز بر این باوری که هرکی بره برده
این مهم نبود واسه تو کی به جون خرید نازتو اون که رفتی و سخت زمین خوردش
اون هنوز تو پاییزه ها هر یه برگ که میریزه ها با هر برگ میمردش



 

تو میری و صدات آهسته تر میشه چشام میبینه و آهسته تر میشه
چه اجبار بدی آینده تلخی درونم ریشه کرد حسرت ولی بدخیم
گذشته حال مان را ساخت در آینده هنوزم گریه بارون به رفتار تو میخنده
تو تا کی در منی این را نمیدانم ببار باران کویرم من
سخته که از یادم بره تنگه دلم واسه دلت خاطراتت با من گره خورده
آسمون بیادش زمین تو هنوز بر این باوری که هرکی بره برده
این مهم نبود واسه تو کی به جون خرید نازتو اون که رفتی و سخت زمین خوردش
اون هنوز تو پاییزه ها هر یه برگ که میریزه ها با هر برگ میمردش
سخته که از یادم بره تنگه دلم واسه دلت خاطراتت با من گره خورده
آسمون بیادش زمین تو هنوز بر این باوری که هرکی بره برده
این مهم نبود واسه تو کی به جون خرید نازتو اون که رفتی و سخت زمین خوردش
اون هنوز تو پاییزه ها هر یه برگ که میریزه ها با هر برگ میمردش




این کد پیشواز هنوز منتشر نشده - پس از انتشار در سایت درج میشه با تشکر مدیر سایت پیشواز من

منبع متن نسل موزیک







برچسب ها کد پیشواز Kod Pishvaz Irancell کد آهنگ پیشواز معین زد حست دروغه ایرانسل کد آهنگ پیشواز همراه اول معین زد حست دروغه کد پیشواز ایرانسل کد آهنگ پیشواز جدید معین زد حست دروغه کد آوای انتظار معین زد حست دروغه پخش انلاین کد آهنگ پیشواز معین زد حست دروغه جدید کد آهنگ پیشواز ایرانسل معین زد حست دروغه Kod Pishvaz Hamrah Aval کد آهنگ پیشواز معین زد حست دروغه همراه اول کد آوای انتظار معین زد حست دروغه کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز معین زد حست دروغه پخش انلاین کد پیشواز معین زد حست دروغه کد آهنگ پیشواز معین زد حست دروغه کد پیشواز همراه اول کد پیشواز جدید معین زد حست دروغه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو