loading...

پیشواز من

X کد آهنگ پیشواز ایرانسل ناصر صدر چشای نازت پخش انلاین X کد پیشواز X کد آهنگ پیشواز ناصر صدر برای ایرانسل X Naser sadr X کد آوای انتظار ایرانسل ناصر صدر چشای نازت X کد آه

♥حسـ ــین♥ بازدید : 37 دوشنبه 20 آبان 1398
X کد آهنگ پیشواز ایرانسل ناصر صدر چشای نازت پخش انلاین X کد پیشواز X کد آهنگ پیشواز ناصر صدر برای ایرانسل X Naser sadr X کد آوای انتظار ایرانسل ناصر صدر چشای نازت X کد آهنگ پیشواز X کد آهنگ پیشواز ایرانسل ناصر صدر چشای نازت جدید X کد آوای انتظار ایرانسل ناصر صدر چشای نازت پخش انلاین X کد پیشواز ناصر صدر ایرانسل X کد پیشواز جدید - ایرانسل ناصر صدر چشای نازت X کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل ناصر صدر چشای نازت X کد پیشواز ایرانسل ناصر صدر چشای نازت X Kod Pishvaz Irancell Naser sadr X کد پیشواز ناصر صدر X کد آهنگ پیشواز ایرانسل ناصر صدر چشای نازت X کد آهنگ پیشواز ناصر صدر X کد پیشواز جدید

با بی توجهی رنجیدی از منو دست خودم نبود
اخماتو بشکنو سمت دلم بیا چشمامو غم زده آرامشه منو اخمات بهم زده

کابوسه قهرتو واسم تموم کن و سمته دلم بیا اخماتو بشکنو
تو ناز که میکنی من عاشقت میشم حسه قشنگیه نازتو میکشم

چشمای نازتو با گریه هات نبند دنیای تیره مو روشن کن و بخند
دست منو بگیر بازم نگاهم کنو شکی نکن که من دوست دارم تو رو

چشمای نازتو با گریه هات نبند دنیای تیره مو روشن کن و بخند

 

 

چشای نازت1

ناصر صدر ایرانسل

۴۴۱۲۳۳۸۳

۵۰۰۰ ریال

۳۰روز  -----------------------------------------

چشای نازت2

ناصر صدر ایرانسل

۴۴۱۲۳۳۸۴

۵۰۰۰ ریال

۳۰روز  -----------------------------------------

چشای نازت3

ناصر صدر ایرانسل

۴۴۱۲۳۳۸۵

۵۰۰۰ ریال

۳۰روز  -----------------------------------------

faratext.com

دست منو بگیر بازم نگاهم کنو شکی نکن که من دوست دارم تو رو

تکست آهنگ چشمای نازت ناصر صدر

برگرد به اون روزا روزایه خوبمون اونکه میخوای میشم اینجا پیشم بمون
تو ناز که میکنی من عاشقت میشم حسه قشنگیه نازتو میکشم

چشمای نازتو با گریه هات نبند دنیای تیره مو روشن کن و بخند
دست منو بگیر بازم نگاهم کنو شکی نکن که من دوست دارم تو رو

چشمای نازتو با گریه هات نبند دنیای تیره مو روشن کن و بخند
دست منو بگیر بازم نگاهم کنو شکی نکن که من دوست دارم تو رو

**

 

کد آهنگ پیشواز ایرانسل ناصر صدر چشای نازت

چشای نازت1

ناصر صدر ایرانسل

۴۴۱۲۳۳۵۰

۲۱۰۰ ریال

۷روز  -----------------------------------------

چشای نازت2

ناصر صدر ایرانسل

۴۴۱۲۳۳۵۱

۲۱۰۰ ریال

۷روز  -----------------------------------------

چشای نازت3

ناصر صدر ایرانسل

۴۴۱۲۳۳۵۲

۲۱۰۰ ریال

۷روز  -----------------------------------------







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل ناصر صدر چشای نازت پخش انلاین کد پیشواز کد آهنگ پیشواز ناصر صدر برای ایرانسل Naser sadr کد آوای انتظار ایرانسل ناصر صدر چشای نازت کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز ایرانسل ناصر صدر چشای نازت جدید کد آوای انتظار ایرانسل ناصر صدر چشای نازت پخش انلاین کد پیشواز ناصر صدر ایرانسل کد پیشواز جدید ایرانسل ناصر صدر چشای نازت کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل ناصر صدر چشای نازت کد پیشواز ایرانسل ناصر صدر چشای نازت Kod Pishvaz Irancell Naser sadr کد پیشواز ناصر صدر کد آهنگ پیشواز ایرانسل ناصر صدر چشای نازت کد آهنگ پیشواز ناصر صدر کد پیشواز جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو