loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز همراه اول دخترک رضا شیریKod Pishvaz hamrah aval Reza Shiri Dokhtarakکد آهنگ پیشواز همراه اول دخترک رضا شیریآهنگ دخترک رضا شیریشب شده بازم تا صبح به فکرتمدیوونم یکم که نمیشه بهت بگمبدون

♥حسـ ــین♥ بازدید : 55 سه شنبه 31 فروردین 1400





کد آهنگ پیشواز همراه اول دخترک رضا شیری

Kod Pishvaz hamrah aval Reza Shiri Dokhtarak

کد آهنگ پیشواز همراه اول دخترک رضا شیری

آهنگ دخترک رضا شیری

شب شده بازم تا صبح به فکرتم
دیوونم یکم که نمیشه بهت بگم
بدون شک میخوامت

شب به سر رسید سر ایستگاه جدید
قلبم باز تپید ولی دلت بازم ندید
که دخترک میخوامت

میشه دلتو ببرم یا چی زده باز به سرم
اصلا مهم نیست چی میگن پشت سرم

حال و هوام به تو بستگی داره خودتو از من بدون
من با توام تو با منی عشق بی قانون

متن آهنگ دخترک رضا شیری

نمیدونم تو هم حست به من مث منه
ولی میدونم کلید قلبت دست منه

هرجا دلت گرفت عشقم زود بیا پیش خودم
من خیلی مغرورم ولی عاشق تو شدم

میشه دلتو ببرم یا چی زده باز به سرم
اصلا مهم نیست چی میگن پشت سرم

حال و هوام به تو بستگی داره خودتو از من بدون
من با توام تو با منی عشق بی قانون









اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو