loading...

پیشواز من

کد آوای انتظار همراه اول گل های اطلسی علیرضا افتخاری به درخواست شما کاربران عزیز / کد آهنگ پیشواز همراه اول منو زخم اين زمستون که زده به من شبيخون علیرضا افتخاری با پحش آنلاین در سایت قرار داده شد.

♥حسـ ــین♥ بازدید : 23 پنجشنبه 02 اردیبهشت 1400

کد آوای انتظار همراه اول گل های اطلسی علیرضا افتخاری

به درخواست شما کاربران عزیز / کد آهنگ پیشواز همراه اول منو زخم اين زمستون که زده به من شبيخون علیرضا افتخاری با پحش آنلاین در سایت قرار داده شد.

Rbt Code Hamrahe Aval Alireza Eftekhari Called Golaye Atlasi With Play Online

کد آوای انتظار همراه اول گل های اطلسی علیرضا افتخاری

” من و باغ آرزوها که گلي نچيدم از اون…!
” پیشواز با تو بودن و نبودن مثل سياه و سفيده ◊
” با تو بودن و نبودن مثل بيم و اميده…!
” دوست دارم که دستاتو داشته باشم ◊
” تا تمومه خوبياتو داشته باشم…!
” دوست دارم تو باشی و من زير سايت ◊
” همه ی صلح و صفاتو داشته باشم…!

1- کد ترک اول: 83397

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

” چشم من خسته و خونه که به سمتت نگرونه…!
” که خياله تو باهاش مثله يه خواب مهربونه ◊
” دل من مثله يه قفله به کليد تو سپرده…!
” يعني که بود و نبودن به اميد تو سپرده ◊
” مثله گلای اطلسي چشم و چراغم بشی…!
” کاشکی مثله يه چلچراغ خونمو روشن کنی ◊

2- کد ترک دوم: 83398

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

برای فعالسازی پیشواز همراه اول علیرضا افتخاری گل های اطلسی کد قطعه مورد نظر را به 8989 ارسال کنید.







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو