loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ همراه اول حسین توکلی دریابم ,اختصاصی از سایت پیشواز من,سایت آهنگ پیشواز,پیشواز,کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول حسین توکلی دریابم ,pishvazman,همراه اول حسین توکلی دریابم ,کد آ

♥حسـ ــین♥ بازدید : 117 یکشنبه 26 خرداد 1398

کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ همراه اول حسین توکلی دریابم ,اختصاصی از سایت پیشواز من,سایت آهنگ پیشواز,پیشواز,کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول حسین توکلی دریابم ,pishvazman,همراه اول حسین توکلی دریابم ,کد آهنگ پیشواز همراه اول,کد آهنگ پیشواز همراه اول حسین توکلی دریابم  1398,سایت پیشواز من,کد آهنگ پیشواز ایرانسل,کد پیشواز درخواستی پیشواز من,کد پیشواز همراه اول حسین توکلی دریابم ,کد آهنگ پیشواز همراه اول حسین توکلی دریابم ,

کد پیشواز همراه اول حسین توکلی دریابم

بیتاب توام مانده م چه کنم بیا نفس گرفته بی هوایت
از من مگریز از من مگذر که از همه گذشته ام برایت

رفتی نگهم شد خیره به در چرا نگیری از دلم سراغی
من بی تو کسه دیگر شده ام رقم بزن دوباره اتفاقی

دریابم ببین بیتابم ببین هر شبو با گریه بدونه تو میخوابم
ببین بعد تو مثله جاده ای رو به سرابم ببین بد خرابم

دریابم ببین بیتابم ببین میده منو هر چی به غیر از تو عذابم
ببین بعد تو مثله نقشه ای نقش بر آبم ببین بد خرابم

تکست آهنگ دریابم حسین توکلی

چه کرده ای تو با دلم که از همه بریده ام چه کرده ای که بعد تو یه روز خوش ندیده ام من

چه کرده ای که خسته ام به خاکو خون نشسته ام
چه کرده ای تو با دلم که این چنین شکسته ام من

دریابم ببین بیتابم ببین هر شبو با گریه بدونه تو میخوابم
ببین بعد تو مثله جاده ای رو به سرابم ببین بد خرابم

 

faratext.com

28105 دریابم 3 حسین توکلی
28104 دریابم 2 حسین توکلی
28103 دریابم حسین توکلی







برچسب ها کد آهنگ پیشواز جدید کد آهنگ همراه اول حسین توکلی دریابم اختصاصی از سایت پیشواز من سایت آهنگ پیشواز پیشواز کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول حسین توکلی دریابم pishvazman همراه اول حسین توکلی دریابم کد آهنگ پیشواز همراه اول کد آهنگ پیشواز همراه اول حسین توکلی دریابم 1398 سایت پیشواز من کد آهنگ پیشواز ایرانسل کد پیشواز درخواستی پیشواز من کد پیشواز همراه اول حسین توکلی دریابم کد آهنگ پیشواز همراه اول حسین توکلی دریابم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو