loading...

پیشواز من

,    کد پیشواز آهنگ رضا صادقی بنام قاتل,    کد پیشواز آهنگ قاتل رضا صادقی,    کد پیشواز آهنگ دعوت رضا صادقی,    اهنگ جدید رضا صادقی قاتل,&nb

♥حسـ ــین♥ بازدید : 63 شنبه 24 خرداد 1399




,    کد پیشواز آهنگ رضا صادقی بنام قاتل
,    کد پیشواز آهنگ قاتل رضا صادقی
,    کد پیشواز آهنگ دعوت رضا صادقی
,    اهنگ جدید رضا صادقی قاتل
,    رضا صادقی قاتل است
,    کد پیشواز قاتل رضا صادقی
,    متن اهنگ قاتل رضا صادقی
,    کد پیشواز موزیک ویدیو قاتل رضا صادقی
,    کد پیشواز اهنگ قاتل

متن ترانه رضا صادقی به نام قاتل

من قاتل کسی شدم
که جرم اون عشق بود
من قاتل کسی شدم
که عشقو میفهمید
از تنها بودن از هر تنهایی میترسید
من قاتل کسی شدم که عشقو باور کرد
تموم زندگیشو داد و تنها سهمش درد
دنیاشو، رویاشو با سادگیش ویرون کرد
من کشتم اون منِ صاف و ساده ی دل روشنِ
اونی که دم از عشق میزنه
اون که قلبمو خون کرد
من کشتم اون کسی که تنها سهمش دلواپسی
از خودی و از هر کسی
حال و روزش درد
با هرکی خوبی کرد بدی دید
از هرکی میرنجید خندید
بغضش توو شب دیدنی بود
خواه یا ناخواه رفتنی بود
دستاش بی نمک بود و خالی
دنیاش عروسکای پوشالی
من راحتش کردم از این درد
دردی که رویاشو فلج کرد
من کشتم اون منِ صاف و ساده ی دل روشنِ
اونی که دم از عشق میزنه
اون که قلبمو خون کرد
من کشتم اون کسی که تنها سهمش دلواپسی
از خودی و از هر کسی
حال و روزش درد
من کشتم اون منِ صاف و ساده ی دل روشنِ
اونی که دم از عشق میزنه
اون که قلبمو خون کرد
من کشتم…
کشتم…







برچسب ها کد پیشواز آهنگ رضا صادقی بنام قاتل کد پیشواز آهنگ قاتل رضا صادقی کد پیشواز آهنگ دعوت رضا صادقی اهنگ جدید رضا صادقی قاتل رضا صادقی قاتل است کد پیشواز قاتل رضا صادقی متن اهنگ قاتل رضا صادقی کد پیشواز موزیک ویدیو قاتل رضا صادقی کد پیشواز اهنگ قاتل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو