loading...

پیشواز من

کد آهنگ همراه اول حسین توکلی حوصله کن,کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگهای پیشواز همراه اول حسین توکلی حوصله کن,کد پیشواز همراه اول حسین توکلی حوصله کن,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول حسین توکل

♥حسـ ــین♥ بازدید : 2183 دوشنبه 08 بهمن 1397

کد آهنگ همراه اول حسین توکلی حوصله کن,کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگهای پیشواز همراه اول حسین توکلی حوصله کن,کد پیشواز همراه اول حسین توکلی حوصله کن,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول حسین توکلی حوصله کن,سایت آهنگ پیشواز,همراه اول حسین توکلی حوصله کن,کد آهنگ پیشواز همراه اول حسین توکلی حوصله کن,کد آهنگ پیشواز همراه اول حسین توکلی حوصله کن جدید,

 

بکش منو ولی نذار که من تویه دلت بمیرم اگه دلت جهنمه میسوزمو بهشت نمیرم
این عاشقی شاید برات گرون تموم بشه میدونم من از خودم دارم این انتقام سختو هی میگیرم

جونه دلم تویی جوهن دلم نرو که رفتنت غمو میذاره تو دلم حوصله کن به پای این دله بی صبر و حوصلم
همه کسم همه دنیای من خلاصه میشه تو نگاهت از آخرش نگو
دق میکنم یه چشم بهم زدن بیشتر شه فاصله م

تکست آهنگ حوصله کن حسین توکلی

به همه خوبیات قسم بی تو من تویه مخمصم هر چقدر با تو کاملم تو که نباشی ناقصم

جونه دلم تویی جوهن دلم نرو که رفتنت غمو میذاره تو دلم حوصله کن به پای این دله بی صبر و حوصلم
همه کسم همه دنیای من خلاصه میشه تو نگاهت از آخرش نگو
دق میکنم یه چشم بهم زدن بیشتر شه فاصله م

 

http://www.faratext.com

کد پیشواز همراه اول حسین توکلی حوصله کن

 

26602

حوصله کن 2

حسین توکلی

26601

حوصله کن

حسین توکلی

 







برچسب ها کد آهنگ همراه اول حسین توکلی حوصله کن کد آهنگ پیشواز جدید کد آهنگهای پیشواز همراه اول حسین توکلی حوصله کن کد پیشواز همراه اول حسین توکلی حوصله کن کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول حسین توکلی حوصله کن سایت آهنگ پیشواز همراه اول حسین توکلی حوصله کن کد آهنگ پیشواز همراه اول حسین توکلی حوصله کن کد آهنگ پیشواز همراه اول حسین توکلی حوصله کن جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو