loading...

پیشواز من

,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل نمیخوامت,    کد اهنگ پیشواز ایرانسل رفت که بره,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل علیرضا طلیسچی عزیزی,    کد پیشواز همرا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 39 پنجشنبه 18 بهمن 1397



,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل نمیخوامت
,    کد اهنگ پیشواز ایرانسل رفت که بره
,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل علیرضا طلیسچی عزیزی
,    کد پیشواز همراه اول اهنگ علمدار طلیسچی
,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل سنتی قدیمی
,    آهنگ پیشواز ایرانسل قدیمی
,    آهنگ پیشواز ایرانسل علیرضا آذر
,    کد اهنگ پیشواز ایرانسل علیرضا طلیسچی میرم پی کارم
,    آهنگ پیشواز ایرانسل جدید

,   

 برای دریافت کد پیشواز ایرانسل به ادامه مطلب بروید…

 

کد آهنگ پیشواز علیرضا طلیسچی عزیزی :

۵۵١١١١٠٣ / عزیزی / علیرضا طلیسچی
۵۵١١١١٠۴ / عزیزی ۲ / علیرضا طلیسچی
۵۵١١١١٠۵ / عزیزی ۳ / علیرضا طلیسچی

متن آهنگ علیرضا طلیسچی عزیزی :

تو و دلتنگیای من همه ی دنیای من تو شدی رویای من وای من

من و خاطره های تو رنگ چشمای تو کسی نمیاد جای تو جای من

تو قد تموم دنیا می خوام عزیزم واسه تو من اینجام

به کسی جز تو نمیگم عشقم نه بیا برگرد که خیلی تنهام

اینقدر عزیزی عزیزم که چیزی یه ریزم نمی تونه دور کنه تو رو همه چیزم

تو خواستی که وایسی همه جوره خاصی خود احساسی واسه من عزیزم

عزیزی عزیزم که چیزی یه ریزم نمی تونه دور کنه تو رو همه چیزم

تو خواستی که وایسی همه جوره خاصی خود احساسی واسه من عزیزم

♫♫♫

چشم تو چشت میگیرم دست تو من حسم یه چیز دیگس به تو

من نمی دم دلتو پس به تو عشقت می خوادت دیوونس به تو

تو تو خیالمی تو هر نفس خوشحالم سایه ت تو زندگیم هست

دوست داشتن تو یه چیز دیگس قلبم می خوادت تورو همین و بس

اینقدر عزیزی عزیزم که چیزی یه ریزم نمی تونه دور کنه تو رو همه چیزم

تو خواستی که وایسی همه جوره خاصی خود احساسی واسه من عزیزم

عزیزی عزیزم که چیزی یه ریزم نمی تونه دور کنه تو رو همه چیزم

تو خواستی که وایسی همه جوره خاصی خود احساسی واسه من عزیزم

 

http://mtn-music.org







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل نمیخوامت کد اهنگ پیشواز ایرانسل رفت که بره کد آهنگ پیشواز ایرانسل علیرضا طلیسچی عزیزی کد پیشواز همراه اول اهنگ علمدار طلیسچی کد آهنگ پیشواز ایرانسل سنتی قدیمی آهنگ پیشواز ایرانسل قدیمی آهنگ پیشواز ایرانسل علیرضا آذر کد اهنگ پیشواز ایرانسل علیرضا طلیسچی میرم پی کارم آهنگ پیشواز ایرانسل جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو