loading...

پیشواز من

دریا دریا اومدم تنها تا که بشنوی تو درد و دلامو دریا دریا این حالمو دریاب جز تو کی میدونه من کجامو دریا دریا دریا من با تموم دردا آرزو میکنم کاشکی دوباره فردا عشقمو ببینم کنار موجا دریا دریا دریا م

♥حسـ ــین♥ بازدید : 459 دوشنبه 30 تیر 1399

دریا دریا اومدم تنها تا که بشنوی تو درد و دلامو
دریا دریا این حالمو دریاب جز تو کی میدونه من کجامو
دریا دریا دریا من با تموم دردا آرزو میکنم کاشکی دوباره فردا عشقمو ببینم کنار موجا
دریا دریا دریا من با تموم دردا آرزو میکنم کاشکی دوباره فردا عشقمو ببینم کنار موجا

 

آرومم کن آخه بی تابه دلم لب ساحل شبا میخوابه دلم
دل من تنگ شده تو دلم جنگ شده کاش بدونم اون کجا رفته

حالا موندم با همه خاطره ها غیر عکساش دیگه چی مونده برام
دل من تنگ شده تو دلم جنگ شده کاش بدونم اون کجا رفته

 

دریا دریا دریا من با تموم دردا آرزو میکنم کاشکی دوباره فردا عشقمو ببینم کنار موجا
دریا دریا دریا من با تموم دردا آرزو میکنم کاشکی دوباره فردا عشقمو ببینم کنار موجا



کد اوای انتظار همراه اول گرشا رضایی با نام دریا دریا - بزودی







برچسب ها کد آوای انتظار گرشا رضایی با نام دریا دریا کد پیشواز ایرانسل کد آهنگ پیشواز گرشا رضایی با نام دریا دریا کد آهنگ پیشواز همراه اول گرشا رضایی با نام دریا دریا کد آهنگ پیشواز همراه اول کد آهنگ پیشواز ایرانسل کد آهنگ پیشواز گرشا رضایی با نام دریا دریا پخش انلاین کد پیشواز همراه اول کد آوای انتظار گرشا رضایی با نام دریا دریا پخش انلاین کد آهنگ پیشواز ایرانسل گرشا رضایی با نام دریا دریا کد آهنگ پیشواز گرشا رضایی با نام دریا دریا برای رایتل پخش انلاین کد آهنگ پیشواز گرشا رضایی با نام دریا دریا ایرانسل کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز گرشا رضایی با نام دریا دریا همراه اول kod ahang pishvaz کد پیشواز گرشا رضایی با نام دریا دریا کد پیشواز کد آهنگ پیشواز گرشا رضایی با نام دریا دریا رایتل کد آهنگ پیشواز رایتل گرشا رضایی با نام دریا دریا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو