loading...

پیشواز من

,    کد آهنگ پیشواز فراموش کردم,    کد اهنگ پیشوازم یادم رفته,    کد پیشواز فراموش کردم همراه اول,    طریقه فهمیدن کد اهنگ پیشواز فعلی همراه

♥حسـ ــین♥ بازدید : 26739 پنجشنبه 21 فروردین 1399


,    کد آهنگ پیشواز فراموش کردم
,    کد اهنگ پیشوازم یادم رفته
,    کد پیشواز فراموش کردم همراه اول
,    طریقه فهمیدن کد اهنگ پیشواز فعلی همراه اول
,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل
,    حذف آهنگ پیشواز ایرانسل بدون کد
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول یادم رفته
,    حذف چند آهنگی پیشواز ایرانسل
,    روش حذف اهنگ پیشواز ایرانسل بدون کدآهنگ
,    جایگزینی آهنگ پیشواز ایرانسل
,    روش دریافت کد آهنگ پیشواز ایرانسل
,    اهنگ پیشواز خودم
,    چگونه کد اهنگ پیشواز همراه اول خود را بفهمیم
,    کد آهنگ پیشواز

پیدا کردن آهنگ پیشواز در سیم کارت همراه اول

حتما براتون پیش اومده از آهنگ پیشواز یا آوای انتظار کسی خوشتون اومده باشه ولی هر چقدر دنبال کد آهنگ گشتید نتونستید آن را پیدا کنید امروز قصد داریم به شما آموزش دهیم تا با یک شماره گیری ساده بتوانید کد پیشواز شماره خود یا دیگران را به آسانی به دست آورد .

جهت پیدا کردن آهنگ پیشواز یا کد آوای انتظار همراه اول تنها کافیه از خط همراه اول خود شماره *10*22# ( ستاره 10 ستاره 22 مربع ) را شماره گیری کنید سپس گزینه 0 یعنی استعلام آهنگ پیشواز را بزنید حالا با انتخاب گزینه خودم به کد آهنگ پیشواز خود و با انتخاب گزینه دیگران با وارد کردن شماره دیگران میتوانید به کد پیشواز آنها دسترسی داشته باشید .







برچسب ها کد آهنگ پیشواز فراموش کردم کد اهنگ پیشوازم یادم رفته کد پیشواز فراموش کردم همراه اول طریقه فهمیدن کد اهنگ پیشواز فعلی همراه اول کد آهنگ پیشواز ایرانسل حذف آهنگ پیشواز ایرانسل بدون کد کد آهنگ پیشواز همراه اول یادم رفته حذف چند آهنگی پیشواز ایرانسل روش حذف اهنگ پیشواز ایرانسل بدون کدآهنگ جایگزینی آهنگ پیشواز ایرانسل روش دریافت کد آهنگ پیشواز ایرانسل اهنگ پیشواز خودم چگونه کد اهنگ پیشواز همراه اول خود را بفهمیم کد آهنگ پیشواز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو