loading...

پیشواز من

سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل علی عبدالمالکی بنام علی اصغر ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل علی عبدالمالکی بنام علی اصغر  جدید,کد پیشواز ایرانسل علی عبدالمالکی بنام علی اصغر ,کد آهنگ پیشواز

♥حسـ ــین♥ بازدید : 69 چهارشنبه 14 فروردین 1398

سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل علی عبدالمالکی بنام علی اصغر ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل علی عبدالمالکی بنام علی اصغر  جدید,کد پیشواز ایرانسل علی عبدالمالکی بنام علی اصغر ,کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ ایرانسل علی عبدالمالکی بنام علی اصغر ,کد آهنگهای پیشواز ایرانسل علی عبدالمالکی بنام علی اصغر ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل علی عبدالمالکی بنام علی اصغر ,ایرانسل علی عبدالمالکی بنام علی اصغر ,کد آهنگ پیشواز,سایت پیشواز من,

 

کد آهنگ پیشواز علی اصغر عبدالمالکی

 

♫♫

علی اصغر چشات و باز کن

پاشو مادر واسه من ناز کن

واسه خندت دل من تنگه

چرا لبهات دیگه بی رنگه

چرا لبهات دیگه بی رنگه

علی جان

لای لای علی اصغر

لای لای گل پر پر

لای لای بخواب آروم

لای لایی مادر

لای لای علی اصغر

لای لای گل پر پر

لای لای بخواب آروم

لای لایی مادر

آی علی

شیرین زبانه

آی علی

دردت به جانم

بخواب مادر بخواب

لای لای علی جان

گل پرپر بخواب

لای لای علی جان

♫♫♫

علی اصغر چشات و باز کن

پاشو مادر واسه من ناز کن

واسه خندت دل من تنگه

چرا لبهات دیگه بی رنگه

چرا لبهات دیگه بی رنگه

علی جان

لای لای علی اصغر

لای لای گل پر پر

لای لای بخواب آروم

لای لایی مادر

 

کد آهنگ پیشواز ایرانسل علی عبدالمالکی بنامعلی اصغر

 علی اصغر

علی

عبدالمالکی

 

۵۵۱۱۹۳۸

۳۰۰۰

۳۰روز - - - - - - - - - - - - - - -

 علی اصغر 2

علی

عبدالمالکی

 

۵۵۱۱۹۳۹

۳۰۰۰

۳۰روز - - - - - - - - - - - - - - -

 

کد آهنگ پیشواز ایرانسل علی عبدالمالکی بنامعلی اصغر

 

علی اصغر

علی

عبدالمالکی

.هیئت عزاداران

۵۵۱۴۲۸۵

۳۰۰۰

۳۰روز - - - - - - - - - - - - - - -







برچسب ها سایت آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل علی عبدالمالکی بنام علی اصغر کد آهنگ پیشواز ایرانسل علی عبدالمالکی بنام علی اصغر جدید کد پیشواز ایرانسل علی عبدالمالکی بنام علی اصغر کد آهنگ پیشواز جدید کد آهنگ ایرانسل علی عبدالمالکی بنام علی اصغر کد آهنگهای پیشواز ایرانسل علی عبدالمالکی بنام علی اصغر کد آهنگ پیشواز ایرانسل علی عبدالمالکی بنام علی اصغر ایرانسل علی عبدالمالکی بنام علی اصغر کد آهنگ پیشواز سایت پیشواز من
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو