loading...

پیشواز من

  این روزا یه قاب عکس خالیم خالیم نمیدونی چه حالیم عالیم درست مث یه دیوونه دیوونه چرا رفتی از این خونه نمیدونی بعد رفتنت چی شد حتی آسمون ابری شد میدونم برنمیگردی ولی خب ای کاش میشد بعد تو دی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 477 پنجشنبه 30 خرداد 1398

 

این روزا یه قاب عکس خالیم خالیم نمیدونی چه حالیم


عالیم درست مث یه دیوونه دیوونه چرا رفتی از این خونه


نمیدونی بعد رفتنت چی شد حتی آسمون ابری شد


میدونم برنمیگردی ولی خب ای کاش میشد


بعد تو دیگه حال من غم و اضطرابه نبودی که ببینی چقد حالم خرابه


من با همه ی عشقم این خونه رو ساختم خیلی سخته بفهمی خونت روی آبه

بگو هنوزم اسممو یادته شبا صدام توی خوابته


بگو اشتباه کردی بعد من دلت غمگین و ساکته


بدون تو دیگه همش بی تابم بی تابم و نمیخوابم


نمیخوابم که یه لحظه فراموشی نیاد سراغم


بعد تو آسمون آبی نیست جز غم دیگه انتخابی نیست


فهمیدم که بدتر از عشق دیگه هیچ سرابی نیست


بعد تو دیگه حال من غم و اضطرابه نبودی که ببینی چقد حالم خرابه


من با همه ی عشقم این خونه رو ساختم خیلی سخته بفهمی خونت روی آبه

 

 

 کد آهنگ پیشواز همراه اول سیروان خسروی قاب عکس خالی

بزودی

 

http://melotext.ir







برچسب ها کد آهنگ پیشواز جدید سیروان خسروی قاب عکس خالی کد پیشواز سیروان خسروی قاب عکس خالی کد آهنگ پیشواز جدید سیروان خسروی قاب عکس خالی کد آهنگ پیشواز سیروان خسروی قاب عکس خالی همراه اول کد پیشواز سیروان خسروی قاب عکس خالی برای ایرانسل کد آهنگ پیشواز سیروان خسروی قاب عکس خالی pishvazman پیشواز سایت پیشواز من کد پیشواز درخواستی پیشواز من کد آهنگ پیشواز سیروان خسروی قاب عکس خالی ایرانسل کد پیشواز سیروان خسروی قاب عکس خالی برای همراه اول کد آهنگ سیروان خسروی قاب عکس خالی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو