loading...

پیشواز من

کد پیشواز ایرانسل دخترک رضا شیریkod pishvaz irancell Reza Shiri Dokhtarakکد پیشواز ایرانسل دخترک رضا شیریترانه و شعر آهنگ دخترک رضا شیریشب شده بازم تا صبح به فکرتمدیوونم یکم که نمیشه بهت بگمبدون شک می

♥حسـ ــین♥ بازدید : 17 شنبه 30 اسفند 1399




کد پیشواز ایرانسل دخترک رضا شیری

kod pishvaz irancell Reza Shiri Dokhtarak

کد پیشواز ایرانسل دخترک رضا شیری

ترانه و شعر آهنگ دخترک رضا شیری

شب شده بازم تا صبح به فکرتم
دیوونم یکم که نمیشه بهت بگم
بدون شک میخوامت

شب به سر رسید سر ایستگاه جدید
قلبم باز تپید ولی دلت بازم ندید
که دخترک میخوامت

میشه دلتو ببرم یا چی زده باز به سرم
اصلا مهم نیست چی میگن پشت سرم

حال و هوام به تو بستگی داره خودتو از من بدون
من با توام تو با منی عشق بی قانون

متن آهنگ دخترک رضا شیری

نمیدونم تو هم حست به من مث منه
ولی میدونم کلید قلبت دست منه

هرجا دلت گرفت عشقم زود بیا پیش خودم
من خیلی مغرورم ولی عاشق تو شدم

میشه دلتو ببرم یا چی زده باز به سرم
اصلا مهم نیست چی میگن پشت سرم

حال و هوام به تو بستگی داره خودتو از من بدون
من با توام تو با منی عشق بی قانون










اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو