loading...

پیشواز من

کد پیشواز جان جانان مرتضی اشرفی,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز جدید,جان جانان مرتضی اشرفی,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز جان جانان مرتضی اشرفی جدید,کد آهنگ پیشواز جان جانان مرتضی اشرفی,کد آهنگهای پیشو

♥حسـ ــین♥ بازدید : 669 پنجشنبه 29 فروردین 1398

کد پیشواز جان جانان مرتضی اشرفی,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز جدید,جان جانان مرتضی اشرفی,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز جان جانان مرتضی اشرفی جدید,کد آهنگ پیشواز جان جانان مرتضی اشرفی,کد آهنگهای پیشواز جان جانان مرتضی اشرفی,کد آهنگ پیشواز جدید جان جانان مرتضی اشرفی,سایت پیشواز من,کد آهنگ جان جانان مرتضی اشرفی,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز جدید,کد پیشواز جان جانان مرتضی اشرفی ایرانسل,کد آهنگ جان جانان مرتضی اشرفی ایرانسل,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز جدید جان جانان مرتضی اشرفی ایرانسل,کد آهنگ پیشواز جان جانان مرتضی اشرفی ایرانسل جدید,جان جانان مرتضی اشرفی ایرانسل,سایت پیشواز من,کد آهنگهای پیشواز جان جانان مرتضی اشرفی ایرانسل,کد آهنگ پیشواز جان جانان مرتضی اشرفی ایرانسل,کد آهنگ پیشواز جان جانان مرتضی اشرفی همراه اول جدید,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز جدید,کد پیشواز جان جانان مرتضی اشرفی همراه اول,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز جان جانان مرتضی اشرفی همراه اول,کد آهنگ جان جانان مرتضی اشرفی همراه اول,کد آهنگهای پیشواز جان جانان مرتضی اشرفی همراه اول,جان جانان مرتضی اشرفی همراه اول,سایت پیشواز من,کد آهنگ پیشواز جدید جان جانان مرتضی اشرفی همراه اول,

ببین چه راحت شدی قرارم تو رو به من داد خدایه عالم
تو جانه جانان قسم به چشمات نباشی بدجور مریض حالم
یه دل که بیشتر آخه ندارم اونم تمامش فدایه یارم

ماجرا اینه که دلم گیره نفسـم میره واسه یارم
اولین باره دله بیماره منو دریاب که تو رو دوست دارم تو رو دوست دارم

تکست آهنگ جان جانان مرتضی اشرفی

رفاقته ما نذار بپاشه کنارت هستم غمت نباشه
این اتفاقو یه حسی گفته که هر هزار سال یه بار میفته
چه عاشقانه نشستی پهلوم منم باهاتم به نقشِ مجنون

ماجرا اینه که دلم گیره نفسـم میره واسه یارم
اولین باره دله بیماره منو دریاب که تو رو دوست دارم تو رو دوست دارم

http://www.faratext.com

کد اهنگ پیشواز جان جانان مرتضی اشرفی - بزودی

 







برچسب ها کد پیشواز جان جانان مرتضی اشرفی ایرانسل کد آهنگ جان جانان مرتضی اشرفی ایرانسل کد آهنگ پیشواز جدید جان جانان مرتضی اشرفی ایرانسل کد آهنگ پیشواز جان جانان مرتضی اشرفی ایرانسل جدید جان جانان مرتضی اشرفی ایرانسل کد آهنگهای پیشواز جان جانان مرتضی اشرفی ایرانسل کد آهنگ پیشواز جان جانان مرتضی اشرفی ایرانسل کد آهنگ پیشواز جان جانان مرتضی اشرفی همراه اول جدید کد پیشواز جان جانان مرتضی اشرفی همراه اول کد آهنگ پیشواز جان جانان مرتضی اشرفی همراه اول کد آهنگ جان جانان مرتضی اشرفی همراه اول کد آهنگهای پیشواز جان جانان مرتضی اشرفی همراه اول جان جانان مرتضی اشرفی همراه اول کد آهنگ پیشواز جدید جان جانان مرتضی اشرفی همراه اول
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو