loading...

پیشواز من

,    کد آهنگ پیشواز گوشی رو بردار,    کد پیشواز همراه اول محسن چاوشی گوشی رو بردار,    کد پیشواز ایرانسل گوشیو بردار محسن چاوشی,    اهنگ محس

♥حسـ ــین♥ بازدید : 3763 شنبه 03 اسفند 1398

,    کد آهنگ پیشواز گوشی رو بردار
,    کد پیشواز همراه اول محسن چاوشی گوشی رو بردار
,    کد پیشواز ایرانسل گوشیو بردار محسن چاوشی
,    اهنگ محسن چاوشی گوشیتو بردار
,    آهنگ گوشی رو بردار تا صدات محسن چاوشی
,    کد پیشواز گوشیو بردار محسن چاوشی
,    اهنگ علی سنتوری گوشی رو بردار
,    عزیزم گوشی رو بردار
,    محمد یاوری گوشی رو بردار
,    kod ahang pishvaz

کد آهنگ پیشواز ایرانسل گوشی رو بردار از محسن چاوشی

محسن چاوشی

--------- مشخصات کد ---------

     کد : 2211127  

 

نام اثر : گوشی رو بردار
نام صاحب اثر : محسن چاوشی

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

--------- پخش آنلاین ---------

------------ متن آهنگ ------------

دلواپس و بی تابم
 باز امشبم بی خوابم
ازت خبر ندارمو
 تا خود صبح بیدارم
حس خوبی ندارم
 چشام همش به ساعته
می پرسم این چه حسیه
یکی میگه خیانته
گوشی رو بردار تا صدات
 یه ذره ارومم کنه
این نفسای اخره
 دلم داره جون می کنه
همش دارم فکر می کنم
دست یکی تو دستته
دارم می میرم ای خدا
 فکر می کنم حقیقته
دلواپس و بی تابم
 باز امشبم بی خوابم
ازت خبر ندارمو
تا خود صبح بیدام
حس خوبی ندارم
چشام همش به ساعته
می پرسم این چه حسیه
 یکی می گه خیانته
گوشی و بردار تا صدات
 یه ذره ارومم کنه
این نفسای اخره
 دلم داره جون می کنه
همش دارم فکر می کنم
 دست یکی تو دستته
دارم می میرم ای خدا
 فکر می کنم حقیقته







برچسب ها کد آهنگ پیشواز گوشی رو بردار کد پیشواز همراه اول محسن چاوشی گوشی رو بردار کد پیشواز ایرانسل گوشیو بردار محسن چاوشی اهنگ محسن چاوشی گوشیتو بردار آهنگ گوشی رو بردار تا صدات محسن چاوشی کد پیشواز گوشیو بردار محسن چاوشی اهنگ علی سنتوری گوشی رو بردار عزیزم گوشی رو بردار محمد یاوری گوشی رو بردار kod ahang pishvaz
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو