loading...

پیشواز من

X کد آهنگ پیشواز سینا شعبانخانی خوب یا بد ایرانسل X کد آهنگ پیشواز ایرانسل سینا شعبانخانی خوب یا بد X کد پیشواز X کد آهنگ پیشواز سینا شعبانخانی خوب یا بد جدید X کد پیشواز جدید

♥حسـ ــین♥ بازدید : 197 یکشنبه 10 آذر 1398
X کد آهنگ پیشواز سینا شعبانخانی خوب یا بد ایرانسل X کد آهنگ پیشواز ایرانسل سینا شعبانخانی خوب یا بد X کد پیشواز X کد آهنگ پیشواز سینا شعبانخانی خوب یا بد جدید X کد پیشواز جدید - سینا شعبانخانی خوب یا بد X کد آهنگ پیشواز همراه اول سینا شعبانخانی خوب یا بد X کد آوای انتظار سینا شعبانخانی خوب یا بد X Kod Pishvaz Hamrah Aval X کد آهنگ پیشواز جدید سینا شعبانخانی خوب یا بد X کد آوای انتظار سینا شعبانخانی خوب یا بد پخش انلاین X کد پیشواز ایرانسل X کد آهنگ پیشواز سینا شعبانخانی خوب یا بد همراه اول X Kod Pishvaz Irancell X کد آهنگ پیشواز سینا شعبانخانی خوب یا بد X کد پیشواز همراه اول X کد آهنگ پیشواز X کد پیشواز سینا شعبانخانی خوب یا بد X کد آهنگ پیشواز سینا شعبانخانی خوب یا بد پخش انلاین

 

 

تو بگو دیگه چیکار باید کنه دلم شاید عاشقتر شی تو
میدونی تو دلم آتیشه بگو چجور میشه عاشقتر شی تو

میدونی این دله به مو بنده از هر کی غیر تو دل کنده
تو همونی که با تو دلم آرومه آخه از چشمام خیلی چیزا معلومه

چقدر تو رو دوست دارم فقط تو رو دوست دارم تو هر جوری باشی خوب یا بد تو رو دوست دارم
با این دله وامونده که پیشه تو جا مونده که میتپه واست من فقط تو رو دوست دارم

چقدر تو رو دوست دارم فقط تو رو دوست دارم تو هر جوری باشی خوب یا بد تو رو دوست دارم
با این دله وامونده که پیشه تو جا مونده که میتپه واست من فقط تو رو دوست دارم

تکست آهنگ خوب یا بد سینا شعبانخانی

یه دفعه نمیدونم چی شد دلم هوایی شد حالم بهتر شد
یه نفر اومد و پیدا شد که تو دلم جا شد حالم بهتر شد

اونی که حالمو عوض کرده این عاشق عطرشو هوس کرده
آره تو اون تویی که میخوامش عشقه من دل بده به من با عشق

چقدر تو رو دوست دارم فقط تو رو دوست دارم تو هر جوری باشی خوب یا بد تو رو دوست دارم
با این دله وامونده که پیشه تو جا مونده که میتپه واست من فقط تو رو دوست دارم

چقدر تو رو دوست دارم فقط تو رو دوست دارم تو هر جوری باشی خوب یا بد تو رو دوست دارم
با این دله وامونده که پیشه تو جا مونده که میتپه واست من فقط تو رو دوست دارم

https://www.faratext.com

 

کد آهنگ پیشواز همراه اول سینا شعبانخانی خوب یا بد

98240            خوب یا بد        سینا شعبانخانی







برچسب ها کد آهنگ پیشواز سینا شعبانخانی خوب یا بد ایرانسل کد آهنگ پیشواز ایرانسل سینا شعبانخانی خوب یا بد کد پیشواز کد آهنگ پیشواز سینا شعبانخانی خوب یا بد جدید کد پیشواز جدید سینا شعبانخانی خوب یا بد کد آهنگ پیشواز همراه اول سینا شعبانخانی خوب یا بد کد آوای انتظار سینا شعبانخانی خوب یا بد Kod Pishvaz Hamrah Aval کد آهنگ پیشواز جدید سینا شعبانخانی خوب یا بد کد آوای انتظار سینا شعبانخانی خوب یا بد پخش انلاین کد پیشواز ایرانسل کد آهنگ پیشواز سینا شعبانخانی خوب یا بد همراه اول Kod Pishvaz Irancell کد آهنگ پیشواز سینا شعبانخانی خوب یا بد کد پیشواز همراه اول کد آهنگ پیشواز کد پیشواز سینا شعبانخانی خوب یا بد کد آهنگ پیشواز سینا شعبانخانی خوب یا بد پخش انلاین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو