loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز مجازات از سامان جلیلی (درخواستی) به جرم دوست داشتن تو می خوان مجازاتم کنن می خوان که از دنیای تو بی حرکت ماتم کنن به هر دری که میزنم هیشکی جوابم نمیده هیشکی نشونه ای به این حال خرابم ن

♥حسـ ــین♥ بازدید : 311 یکشنبه 19 خرداد 1398

کد آهنگ پیشواز مجازات از سامان جلیلی (درخواستی)

به جرم دوست داشتن تو می خوان مجازاتم کنن
می خوان که از دنیای تو بی حرکت ماتم کنن
به هر دری که میزنم هیشکی جوابم نمیده
هیشکی نشونه ای به این حال خرابم نمیده
زنده به گورمم کنن
من از تو دست نمی کشم
دنیا بخواد فاصله شه
اونو به آتیش می کشم
باور نمی کنم دلت بدون من سفر کنه

 

 

واســــه زمین خــــوردنِ مــــن یــــه شهــــرو با خبر کنــــه
زنده به گورمم کنن
من از تو دست نمی کشم
دنیا بخواد فاصله شه
اونو به آتیش می کشم
اونو به آتیش می کشم
باور نمی کنم دلت بدون من سفر کنه
واســــه زمین خــــوردنِ مــــن یــــه شهــــرو با خبر کنــــه
زنده به گورمم کنن
بی حرکت ماتم کنن
به آتیش می کشم

 

کد آهنگ پیشواز مجازات از سامان جلیلی (درخواستی) - بزودی

هنوز ساخته نشده







برچسب ها سایت آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز مجازات سامان جلیلی کد پیشواز پیشواز مجازات سامان جلیلی همراه اول کد پیشواز پیشواز مجازات سامان جلیلی ایرانسل پیشواز مجازات سامان جلیلی کد آهنگ پیشواز جدید کد آهنگ پیشواز پیشواز مجازات سامان جلیلی کد پیشواز پیشواز مجازات سامان جلیلی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو