loading...

پیشواز من

,    ,    کد آهنگ پیشواز از سیاوش قمیشی,    کد آهنگ پیشواز الکی از سیاوش قمیشی,    کد آهنگ سیاوش قمیشی,    کد آهنگ پیشواز ایر

♥حسـ ــین♥ بازدید : 2965 چهارشنبه 08 خرداد 1398



,   
,    کد آهنگ پیشواز از سیاوش قمیشی
,    کد آهنگ پیشواز الکی از سیاوش قمیشی
,    کد آهنگ سیاوش قمیشی
,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل سیاوش قمیشی الکی
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول سیاوش قمیشی تو بارون که رفتی
,    آهنگ اسیر سیاوش قمیشی
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول ابی مست چشات
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول ابی همین خوبه
,    کد آهنگ پیشواز سیاوش قمیشی عاشق

 

تو بارون که رفتی
شبم زیر و رو شد
یه بغض شکسته
رفیق گلوم شد
تو بارون که رفتی
دل باغچه پژمرد
تمام وجودم
توی آینه خط خورد
هنوز وقتی بارون
تو کوچه می باره
دلم غصه داره
دلم بی قراره
نه شب عاشقانه است
نه رویا قشنگه
دلم بی تو خونه
دلم بی تو تنگه

یه شب زیر بارون
که چشمم به راهه
می بینم که کوچه
پر نور ماهه
تو ماه منی که
تو بارون رسیدی
امید منی تو
شب نا امیدی
::یغما گلروئی::
::رگبار::

,    کد آهنگ پیشواز همراه اول سیاوش قمیشی تو بارون که رفتی

 

هنوز منتشر نشده - پس از انتشار در سایت قرار میگیرد

 







برچسب ها کد آهنگ پیشواز از سیاوش قمیشی کد آهنگ پیشواز الکی از سیاوش قمیشی کد آهنگ سیاوش قمیشی کد آهنگ پیشواز ایرانسل سیاوش قمیشی الکی کد آهنگ پیشواز همراه اول سیاوش قمیشی تو بارون که رفتی آهنگ اسیر سیاوش قمیشی کد آهنگ پیشواز همراه اول ابی مست چشات کد آهنگ پیشواز همراه اول ابی همین خوبه کد آهنگ پیشواز سیاوش قمیشی عاشق
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو