loading...

پیشواز من

,    کد اهنگ پیشواز ایرانسل رامین بی باک,    کد پیشواز رامین بی باک هنوز,    کد پیشواز ایرانسل رامین بی باک یهو میزاره میره,    کد پیشواز هم

♥حسـ ــین♥ بازدید : 45 سه شنبه 14 آبان 1398


,    کد اهنگ پیشواز ایرانسل رامین بی باک
,    کد پیشواز رامین بی باک هنوز
,    کد پیشواز ایرانسل رامین بی باک یهو میزاره میره
,    کد پیشواز همراه اول رامین بی باک دلتنگی
,    اهنگ پیشواز رامین بی باک عکاسی
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول رامین بی باک نکن گریه
,    کد پیشواز همراه اول رامین بی باک نیستی
,    کد پیشواز همراه اول رامین بی باک خواهش
,    کد پیشواز رامین بی باک دلت با رفتن بود
,   

 

 

یهو میذاره میره میزنه به سرش منو تنها میذاره ولی می مونه غمش
شبو بی خوابیه من تنهام با یه نور شمع هر بار صدات زدم دورتر شدی ازم

دل بریدی از این منه دیوونه عزیزم این کارات تو دلم می مونه چرا دل کندن واسه تو آسونه
وای از این عشقو زخمای تو سینه منو تهرانو شبای غمگینش عشق هم تلخه هم به دل میشینه

تکست آهنگ یهو میذاره میره رامین بی باک و کاروئل

من باختم زندگیمو دوباره برگرد نه نمیخوام بسازم دوباره با درد
من هنوزم همونم نگو دوسم نداری نگو نمیشه با من بسازی

دل بریدی از این منه دیوونه عزیزم این کارات تو دلم می مونه چرا دل کندن واسه تو آسونه
وای از این عشقو زخمای تو سینه منو تهرانو شبای غمگینش عشق هم تلخه هم به دل میشینه

دل بریدی از این منه دیوونه عزیزم این کارات تو دلم می مونه چرا دل کندن واسه تو آسونه
وای از این عشقو زخمای تو سینه منو تهرانو شبای غمگینش عشق هم تلخه هم به دل میشینه

 

 

,    کد پیشواز ایرانسل رامین بی باک یهو میزاره میره

 

 

 ,    کد پیشواز ایرانسل رامین بی باک یهو میزاره میره

*درخواست شده توسط  کاربران اینترنت**فعلا ساخته نشده – جهت اطلاع رسانی*

این کد پیشواز  از سوی کاربران درخواست شده - درصورت پیدا شدن بزودی در سایت قرار میگیره







برچسب ها کد اهنگ پیشواز ایرانسل رامین بی باک کد پیشواز رامین بی باک هنوز کد پیشواز ایرانسل رامین بی باک یهو میزاره میره کد پیشواز همراه اول رامین بی باک دلتنگی اهنگ پیشواز رامین بی باک عکاسی کد آهنگ پیشواز همراه اول رامین بی باک نکن گریه کد پیشواز همراه اول رامین بی باک نیستی کد پیشواز همراه اول رامین بی باک خواهش کد پیشواز رامین بی باک دلت با رفتن بود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو