loading...

پیشواز من

,    کد پیشواز اهنگ روانی مهدی احمدوند همراه اول,    کد پیشواز همراه اول مهدی احمدوند نرو,    کد آهنگ پیشواز همراه اول مهدی احمدوند با پخش انلاین, &nb

♥حسـ ــین♥ بازدید : 321 پنجشنبه 02 آبان 1398


,    کد پیشواز اهنگ روانی مهدی احمدوند همراه اول
,    کد پیشواز همراه اول مهدی احمدوند نرو
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول مهدی احمدوند با پخش انلاین
,    کد پیشواز همراه اول مهدی احمدوند جدید
,    کد پیشواز همراه اول مهدی احمدوند فرهاد
,    کد آهنگ پیشواز مهدی احمدوند ایرانسل
,    کد پیشواز مهدی احمدوند فرهاد
,    کد پیشواز مهدی احمدوند نرو
,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل مهدی احمدوند دیوار

بمون تا بگم یه چیزی بهت یه حسی داره دلم به دلت
بمون تا زمین برام شه بهشت میخوادت دلم نگی نه بهش

وقتشه از همه دست بکشی قلبتو هر طرف هست بکشی
وقتشه باشی برای خودم هر چی میخواد بشه پای خودم

اومدی که رو بشه دست دلم نمیدونی دل به تو بسته دلم
اومدی که دنیای من تو بشی تو همونی که خواستم خوده خودشی

روانیه تو منم روانی زیباییت ماله این دور و ورا نیست
با قلبم کرده نگاهت تبانی میمیرم بی تو نقد این حرفا نیست

تکست آهنگ روانی مهدی احمدوند

نشون به نشون نفس به نفس یکی همه حا کنار تو هست
نشون به نشون قدم به قدم من هر جا بگی باهات اومدم

وقتشه از همه دست بکشی قلبتو هر طرف هست بکشی
وقتشه باشی برای خودم هر چی میخواد بشه پای خودم

اومدی که رو بشه دست دلم نمیدونی دل به تو بسته دلم
اومدی که دنیای من تو بشی تو همونی که خواستم خوده خودشی

روانیه تو منم روانی زیباییت ماله این دور و ورا نیست
با قلبم کرده نگاهت تبانی میمیرم بی تو نقد این حرفا نیست

 

 

 ,    کد پیشواز اهنگ روانی مهدی احمدوند همراه اول

*درخواست شده توسط  کاربران اینترنت**فعلا ساخته نشده – جهت اطلاع رسانی*

این کد پیشواز  از سوی کاربران درخواست شده - درصورت پیدا شدن بزودی در سایت قرار میگیره







برچسب ها کد پیشواز اهنگ روانی مهدی احمدوند همراه اول کد پیشواز همراه اول مهدی احمدوند نرو کد آهنگ پیشواز همراه اول مهدی احمدوند با پخش انلاین کد پیشواز همراه اول مهدی احمدوند جدید کد پیشواز همراه اول مهدی احمدوند فرهاد کد آهنگ پیشواز مهدی احمدوند ایرانسل کد پیشواز مهدی احمدوند فرهاد کد پیشواز مهدی احمدوند نرو کد آهنگ پیشواز ایرانسل مهدی احمدوند دیوار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو