loading...

پیشواز من

,    ,    کد اهنگ پیشواز ایلو تبارم هرچی که دارم,    کد پیشواز ایل و تبارم ایرانسل,    ایل و تبارم هرچی که دارم فدات حسین,   

♥حسـ ــین♥ بازدید : 2549 یکشنبه 20 مرداد 1398


,   
,    کد اهنگ پیشواز ایلو تبارم هرچی که دارم
,    کد پیشواز ایل و تبارم ایرانسل
,    ایل و تبارم هرچی که دارم فدات حسین
,    کد پیشواز همراه اول سن سیز اولم اینان اینان
,    کد پیشواز همراه اول سنسیز دنیا یالان یالان
,    متن نوحه ایلو تبارم هرچی که دارم فدات حسین
,    متن ایل و تبارم هرچی که دارم فدای حسین
,    دانلود مداحی ایل و تبارم هرچی که دارم فدای حسین
,    ایل و تبارم هرچی که دارم حسین شریفی صوتی

,   

برای دریافت کد پیشواز به ادامه مطلب بروید…

 

کد آهنگ پیشواز حسین شریفی دارو ندارم :

ایرانسل :

۴۴١٨٣۵٠ دار و ندارم

فعال سازی با ارسال کد مورد نظر به ۷۵۷۵

همراه اول :

۶۸۹۴۵ دار و ندارم

فعال سازی با ارسال کد مورد نظر به ۸۹۸۹

متن مداحی دارو ندارم حسن شریفی:

ایلو تبارم هرچی که دارم دارو ندارم

فدات حسین معنی دنیا خوشگل زهرا جونیم اقا فدات حسین

سنسیر اولم اینان اینان سنسیز

دنیا یالان یالان ای دنیاده منه

قالان اولورم سنسیز اقا اولورم سنسیز

دلو زبونم بزار بمونم ازت بخونم تا جون دارم

یه عمره اقا به جون زهرا بهت یه دنیا بدهکارم

گوزوم دولسا حسین دئیر قلبیم سینسا

حسین دئیر شاه و گدا حسین دیر اولورم سنسیز اولورم سنسیز

سن عشقیمین معناسیسن

سن عمرومون سوداسیسن

سن دنیامین دنیاسیسن

اولورم سنسیز اقا اولورم سنسیز

 

http://mtn-music.org







برچسب ها کد اهنگ پیشواز ایلو تبارم هرچی که دارم کد پیشواز ایل و تبارم ایرانسل ایل و تبارم هرچی که دارم فدات حسین کد پیشواز همراه اول سن سیز اولم اینان اینان کد پیشواز همراه اول سنسیز دنیا یالان یالان متن نوحه ایلو تبارم هرچی که دارم فدات حسین متن ایل و تبارم هرچی که دارم فدای حسین دانلود مداحی ایل و تبارم هرچی که دارم فدای حسین ایل و تبارم هرچی که دارم حسین شریفی صوتی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو