loading...

پیشواز من

کد پیشواز ایرانسل عشق تویی حامد محضرنیاKod Pishvaz Hamed Mahzarnia Eshgh Toeeکد پیشواز ایرانسل عشق تویی حامد محضرنیاترانه و شعر آهنگ عشق تویی حامد محضرنیاتوو پرت نمیزنم بس که تو دلرباییمن دلم تنگ شده

♥حسـ ــین♥ بازدید : 55 شنبه 25 مرداد 1399

کد پیشواز ایرانسل عشق تویی حامد محضرنیا

Kod Pishvaz Hamed Mahzarnia Eshgh Toee

کد پیشواز ایرانسل عشق تویی حامد محضرنیا

ترانه و شعر آهنگ عشق تویی حامد محضرنیا

توو پرت نمیزنم بس که تو دلربایی
من دلم تنگ شده بود معلومه پس کجایی

دیوونه خوبی یا چی چشات که بی نظیره
من نمیذارم هیشکی عشقمو ازت بگیره

تو هوامو داشته باش من که هواتو دارم
قطع و وصل نکن بگو گلم صداتو دارم

توو پرت نمیزنم عشق تویی نازنینم
کاش میشد همین الان بیام تو رو ببینم

رو زبون میفته عشقمون بمون تو رو پرت کرده خدا از آسمون
واسه آرامش قلب من بیا بی خیاله قبلیا و بعدیا

رو زبون میفته عشقمون بمون تو رو پرت کرده خدا از آسمون
واسه آرامش قلب من بیا بی خیاله قبلیا و بعدیا

تکست آهنگ عشق تویی حامد محضرنیا

من گرفتمت که عاشقت بشم
نیومد غیر تو هیشکی به چشم

نمیاد هیشکی به غیر تو به چش
توو حوالی خودم نفس بکش

تو رو دوس دارمو بت سر میزنم
به خدا سخته ازت دل بکنم

همه دنیای منی دیوونه
تو بری چی از دلم میمونه

رو زبون میفته عشقمون بمون تو رو پرت کرده خدا از آسمون
واسه آرامش قلب من بیا بی خیاله قبلیا و بعدیا

رو زبون میفته عشقمون بمون تو رو پرت کرده خدا از آسمون
واسه آرامش قلب من بیا بی خیاله قبلیا و بعدیا




این کد بزودی منتشر میشود - ....کد ++ بزودی













اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو