loading...

پیشواز من

,    ,    کد اهنگ پیشواز به حسرت گذشته همه روزگارم,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل من آن موج اشکم,    آهنگ من آن موج اشکم که بی اختیارم, &nb

♥حسـ ــین♥ بازدید : 4211 سه شنبه 27 آذر 1397


,   
,    کد اهنگ پیشواز به حسرت گذشته همه روزگارم
,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل من آن موج اشکم
,    آهنگ من آن موج اشکم که بی اختیارم
,    کد پیشواز همراه اول اشک
,    دانلود آهنگ موج اشک سالار عقیلی
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول
,    کد آهنگ پیشواز اعتباری
,    کلیپ من آن موج اشکم که بی اختیارم
,    کد آهنگ پیشواز را به چه شماره ای بفرستیم

,   

 

 

کد آهنگ پیشواز همراه اول سالار عقیلی موج اشک

برای دریافت کد آوای انتظار همراه اول به ادامه مطلب بروید…

 

کد آهنگ پیشواز سالار عقیلی

همراه اول :
۷۳۱۴۸ / موج اشک ۳ / سالار عقیلی
۷۳۱۴۷ / موج اشک ۲/ سالار عقیلی
۷۳۱۴۶ / موج اشک  ۱ / سالار عقیلی

♫♫♫♫♫♫

متن آهنگ موج اشک سالار عقیلی :

عاشقی آواره ام

در غربته چشمانه تو

گریه پنهان کرده ام

از حرمته چشمانه تو

عطر تو را گرفته تنه لحظه های من

صد باغه گل شکفته شده در هوایه من

امشب تمام غربته خود را گریستم , گریستم

شاید دل تو بسوزد برایه من برایه من

من آن موج اشکم که بی اختیارم

خودم را به آغوشه تو میسپارم

تو دریای من باش

به حسرت گذشته همه روزگارم

ز دیروزو امروز دلی خسته دارم تو فردای من باش

♫♫♫♫♫♫

یک لحظه نگاه تو مرا راحت جان است

چشمانه تو آرامترین خواب جهان است

زیبایی چشمانه نظر کرده آهو

رازیست که در عطر نگاه تو نهان است

من آن موج اشکم که بی اختیارم

خودم را به آغوشه تو میسپارم

تو دریای من باش

به حسرت گذشته همه روزگارم

ز دیروزو امروز دلی خسته دارم تو فردای من باش

♫♫♫♫♫♫

http://mtn-music.org







برچسب ها کد اهنگ پیشواز به حسرت گذشته همه روزگارم کد آهنگ پیشواز ایرانسل من آن موج اشکم آهنگ من آن موج اشکم که بی اختیارم کد پیشواز همراه اول اشک دانلود آهنگ موج اشک سالار عقیلی کد آهنگ پیشواز همراه اول کد آهنگ پیشواز اعتباری کلیپ من آن موج اشکم که بی اختیارم کد آهنگ پیشواز را به چه شماره ای بفرستیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو