loading...

پیشواز من

    کد آوای انتظار -پیشواز همراه اول بهراد شهریاری قربونت برم کد آهنگ پیشواز همراه اول بهراد شهریاریقربونت برم کد آوای انتظار بهراد شهریاری قربونت برم *** Kod ahang pishvaz Behrad Shah

♥حسـ ــین♥ بازدید : 75 سه شنبه 06 آبان 1399

 

 

کد آوای انتظار -پیشواز همراه اول بهراد شهریاری قربونت برم

کد آهنگ پیشواز همراه اول بهراد شهریاریقربونت برم

کد آوای انتظار بهراد شهریاری قربونت برم

***

Kod ahang pishvaz Behrad Shahriari

Kod avaye entezar hamrah aval - Behrad Shahriari

;n H,hd hkjzhv fivhn aivdhvd - \da,hc ilvhi h,g fivhn aivdhvd

www.Pishvazman.rozblog.com

+------------------------------------------------+

کد :

75357   قربونت برم2    بهراد شهریاری

75312   قربونت برم1    بهراد شهریاری

قربونت برم من عشقم خیلی خوبی دورت بگردم
ناز تو چشمات رو دست خنده هات من هیچ جای دنیا ندیدم

مثه من آره کی دوست داره که نمیتونه بشکنه قلبه تو رو
عاشقه تو به همه دنیا نمیده یه تار موی تو رو

تو دنیام اومدی تو دنیام شدی تو رو میخوام دیوونگی کن زل بزن تویه چشام
جونم پای تو می مونم تو رو نمیدونم ولی من واسه تو بدجوری دیوونم

تو رو میخوام , بدجوری دیوونم

تکست آهنگ قربونت برم بهراد شهریاری

بدجوری بهت بیمارم نباشی دلخوشی ندارم آخه دیوونه میبره نفسام اگه سر رو شونه ات نذارم

مثه من آره کی دوست داره که نمیتونه بشکنه قلبه تو رو
عاشقه تو به همه دنیا نمیده یه تار موی تو رو

تو دنیام اومدی تو دنیام شدی تو رو میخوام دیوونگی کن زل بزن تویه چشام
جونم پای تو می مونم تو رو نمیدونم ولی من واسه تو بدجوری دیوونم

**







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو