loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ پیشواز رضا بهرام با نام گل عشق همراه اول جدید,سایت پیشواز من,کد آهنگهای پیشواز رضا بهرام با نام گل عشق همراه اول,کد آهنگ پیشواز رضا بهرام با نام گل عشق همراه اول,کد آهنگ پی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 659 دوشنبه 09 اردیبهشت 1398

کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ پیشواز رضا بهرام با نام گل عشق همراه اول جدید,سایت پیشواز من,کد آهنگهای پیشواز رضا بهرام با نام گل عشق همراه اول,کد آهنگ پیشواز رضا بهرام با نام گل عشق همراه اول,کد آهنگ پیشواز جدید رضا بهرام با نام گل عشق همراه اول,رضا بهرام با نام گل عشق همراه اول,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ رضا بهرام با نام گل عشق همراه اول,کد پیشواز رضا بهرام با نام گل عشق همراه اول,کد آهنگ پیشواز,



کد آهنگ پیشواز همراه اول رضا بهرام گل عشق

۴۲۷۴۹ گل عشق ۱





۴۲۷۵۰ گل عشق ۲





۴۲۷۵۱ گل عشق ۳





فعال سازی با ارسال کد مورد نظر به ۸۹۸۹

 

&&

در پی چشمت
شهر به شهر
خانه به خانه
شدم روانه
گل عشقم را چیدی دانه به دانه چه عاشقانه
آرام آرام آتش به دلم زدی بنشین که خوش آمدی رویای من
این تو این جان من شوق چشمان من عاشق ها میکشی زیبای من
در پی چشمت شهر به شهر خانه به خانه شدم روانه گل عشقم را چیدی دانه به دانه چه عاشقانه
مثل تو دنیا ندیده فصل عشق ما رسیده رو نمایان کردی و یک شهر دستش را بریده
کفرمو دینم تو هستی هرچه میبینمم تو هستی بیستون ها میکنم من چون که شیرینم تو هستی
در پی چشمت شهر به شهر خانه به خانه شدم روانه گل عشقم را چیدی دانه به دانه چه عاشقانه
در پی چشمت شهر به شهر خانه به خانه شدم روانه گل عشقم را چیدی دانه به دانه چه عاشقانه




منبع
mtn-music.org


کد آهنگ پیشواز رضا بهرام با نام گل عشق همراه اول

 







برچسب ها کد آهنگ پیشواز جدید کد آهنگ پیشواز رضا بهرام با نام گل عشق همراه اول جدید سایت پیشواز من کد آهنگهای پیشواز رضا بهرام با نام گل عشق همراه اول کد آهنگ پیشواز رضا بهرام با نام گل عشق همراه اول کد آهنگ پیشواز جدید رضا بهرام با نام گل عشق همراه اول رضا بهرام با نام گل عشق همراه اول سایت آهنگ پیشواز کد آهنگ رضا بهرام با نام گل عشق همراه اول کد پیشواز رضا بهرام با نام گل عشق همراه اول کد آهنگ پیشواز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو