loading...

پیشواز من

,    ,    کد اهنگ پیشواز ای خدای مهربون دلم گرفته,    کد اهنگ پیشواز دل دیوونم از مازیار فلاحی همراه اول,    کد آهنگ پیشواز همراه اول مازیار

♥حسـ ــین♥ بازدید : 2977 شنبه 02 آذر 1398


,   
,    کد اهنگ پیشواز ای خدای مهربون دلم گرفته
,    کد اهنگ پیشواز دل دیوونم از مازیار فلاحی همراه اول
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول مازیار فلاحی همه میگن
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول مازیار فلاحی تو فقط باش
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول مازیار فلاحی دروغه
,    آهنگ پیشواز همراه اول مازیار فلاحی با پخش انلاین
,    آهنگ پیشواز مازیار فلاحی همراه اول
,    کد آهنگ پیشواز مازیار فلاحی تو فقط باش
,    کد پیشواز مازیار فلاحی خدایا دوستت دارم
,   

 

 

http://myfarsmelodys.ir/

ای خدای مهربون، دلــــــــم گرفــتـــــــــه
با تو شعرام همگی رنگ بهاره
با تو هیچ چیزی دلم کم نمیاره
وقتی نیستی همه‌چی تیره و تاره
کاش ببخشی تو خطاهامو دوباره
ای خدای مهربون دلم گرفته
از این ابر نیمه‌جون دلم گرفته


از زمین و آسمون دلم گرفته
آخه اشکامو ببین دلم گرفته
تو خطاهامو نبین دلم گرفته
تو ببخش، فقط همین، دلم گرفته
توی لحظه‌های من شیرین‌ترینی
واسه عشق و عاشقی تو بهترینی
کاش همیشه محرم دل تو باشم
تو بزرگی اولین و آخرینی

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128

 

 

 کد اهنگ پیشواز ای خدای مهربون دلم گرفته

# کد اهنگ پیشواز همراه اول ای خدای مهربون دلم گرفته# بزودی + فعلا ساخته نشده**

#این کد پیشواز درخواستی کاربران میباشد درصورت انتشار در سایت قرار میگیرد#

 

# کد اهنگ پیشواز ایرانسل ای خدای مهربون دلم گرفته# بزودی + فعلا ساخته نشده**

#این کد پیشواز درخواستی کاربران میباشد درصورت انتشار در سایت قرار میگیرد#

 

 







برچسب ها کد اهنگ پیشواز ای خدای مهربون دلم گرفته کد اهنگ پیشواز دل دیوونم از مازیار فلاحی همراه اول کد آهنگ پیشواز همراه اول مازیار فلاحی همه میگن کد آهنگ پیشواز همراه اول مازیار فلاحی تو فقط باش کد آهنگ پیشواز همراه اول مازیار فلاحی دروغه آهنگ پیشواز همراه اول مازیار فلاحی با پخش انلاین آهنگ پیشواز مازیار فلاحی همراه اول کد آهنگ پیشواز مازیار فلاحی تو فقط باش کد پیشواز مازیار فلاحی خدایا دوستت دارم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو